TUI Card - fra DNB

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av HaraldOslo, 19. sept 2017.

Tags:
  1. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,400
    Likes mottatt:
    4,233
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg fant ingenting om dette kortet her/medlemsskapet her, så jeg tenkte jeg kunne skrive noen få ord om det i tilfelle det er interessant.

    https://www.tuicard.no

    Den korte oppsummeringen:
    - Kredittkort levert av DNB.
    - Man får 10.000 poeng i velkomstbonus.
    - Hver krone man bruker på kortet gir 1 poeng (uansett hvor man bruker de, ikke bare TUI).
    - Når man skal ta ut poengene så er 100 poeng = 1 krone (eller 1 poeng = 1 øre)
    - Kampanjer kan gjøre poengene mer verdt / gi mer poeng i opptjening
    - I hovedsak er minimumsverdien på poeng 1% av hva du har brukt for å få de:
    - Ingen årsavgift
    - Minimum 500 i rabatt om du bestiller ferien 90 dager eller tidligere før avreise
    - Muligheten til å utsette betalingen 6 mnd rentefritt (Utsettelsesgebyr er på kr 349, så skjult rente her altså)

    Min personlige vurdering: Et kort det ikke er verdt å samle på, med mindre du reiser mye med TUI. Velkomstbonusen har en verdi på 100 kr, så ikke voldsomt å skryte av. 500 kr i rabatt på ferie er jo fint nok men gjør alikevel ikke dette til et må-ha-kort.

    Uvisst om dette kortet kan brukes med payr og vipps, og hvilke grenser som isåfall gjelder.
     
  2. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Hva slags poeng snakker vi om? TUI poeng? I så fall er det uintressant for min del i hvertfall...
     
  3. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,400
    Likes mottatt:
    4,233
    Bonuspoeng:
    113
    Det er TUI-poeng ja. Hadde det vært 10000 eurobonus så hadde det vært verdt å bli medlem gratis, men det er det altså ikke.
     
  4. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,432
    Likes mottatt:
    1,367
    Bonuspoeng:
    113
    Husk at Trumf gir rabatt hos TUI. Og at den mest sannsynlig ikke kombineres med rabatten fra TUI-kortet. For smalt bruksområde og for få fordeler for min del.
     

Del denne siden