Egentlig flere spørsmål: 1. Tips for best å utnytte poengene + CT i mai. Hvilke selskap er best når man ikke finner awardbilletter i First? Er det mulig å oppgradere til First i ettertid? Eller bør vi booke i business hele veien isteden? 2. Tips for 24 timers stopover. 3. Hva skjer om jeg har EBS når jeg bestiller og mister sølv før jeg reiser? Noen ulemper?
1. Hvilke selskap anbefales? Reist BIZ med med SAS, Catar og Thai. Thai har litt korte seter, ellers ok. 2. Må man ha leg for leg klart for å bestille stopover? 3. Hva med avbestilling? Og er beste tilgjengelighet kun for SAS, ikke SA?
Du finner haugevis om du søker og googler litt. Du kan f eks starte her: https://insideflyer.no/forums/threads/sas-amex-companion-ticket-ct-q-a.2844/ https://insideflyer.no/forums/threads/dine-vellykkede-bookinger-av-ct-eller-vanlig-poengreise.9284/
Noen som har erfaringer med TG 955 Boeing 777-300 OSL - BKK? Er dette en gammel kabin/konfig? Har Business billetter med EVA fra LHR - BKK og hadde egentlig sett frem til å prøve EVA sitt Business produkt, men nå har de sluppet award seter med TG fra OSL-BKK. Dette innebærer en ekstra feriedag på stranden, meeeen er det verdt å bytte fra EVA til Thai?
Jeg kjenner jeg blir veldig delt og syns det er vanskelig. Hadde håpet dere kunne hjelpe meg å ta valget =D Er det TG du snakker om da?
1-2-1 config. i Royal Silk. Flydd denne to ganger siste to år til hhv SIN og DPS. edit: OSL - BKK that is
Takk! Finner billetter i BIZ Adirekte med United, uten å bestille leg for leg. Er det noen ulemper med å ikke bestille leg hver for seg? Og hva er greia med Tallin?
Leg for leg brukes gjerne for å legge mer kompliserte ruter, f eks om man skal langt avsted og ønsker innom bestemte flyplasser. Bestilling gjøres på samme måte, ved å ringe til de som tar bestillingen, som befinner seg i Tallinn. Lykke til - planlegginga er halve mora
Takk for gode svar! Var litt for mange stopp på forrige reise, så nå er pri én å fly lengst mulig med poeng og CT, med færrest mulig bytter - for å komme fortest mulig til varmen