Ukens spørsmål: Hvilket hotel i Norge er din favoritt?

Tråd i 'Bonusfeber Lounge' startet av EB, 13. okt 2014.

1. EB

EB Forum Kaptein

Likes mottatt:
    430
    Bonuspoeng:
    63
    By eller bygd, på fjell eller ved vann, kjede eller frittstående? Valgene har vi - hva velger helst du?

2. Kjakan

Kjakan Let There Be Dragons!

Likes mottatt:
    965
    Bonuspoeng:
    113
    Mitt favoritthotell er Farris Bad. Fantastiske rom, mat og betjening. Og etter en lang dag med workshops, er det så utrolig deilig å bade i vann fra Farriskilden og ta (fem forskjellige) badstubad. Og selvfølgelig havsbad, spesielt på vinteren. Har -2 som kaldeste... brrr... Godt å løpe opp i badstuen igjen da.

3. Reidar

Reidar Senior Medlem

Likes mottatt:
    367
    Bonuspoeng:
    63
    He, he EB, veldig enkelt... Choice Holberg I Bergen. Eneste hotel jeg har bodd i Norge de siste 15 år. Friskt i minne, juli ifjor, brant våre siste EB poeng.. To netter, flott beliggenhet og veldig OK frokost..

4. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    Bor sjeldent til aldri på hotell i Norge så det er jo et drita vanskelig spørsmål! :(
    Men fra et rent forbruker-point-of-view er jeg egentlig veldig fornøyd med Plaza. Billig, sentralt, god standard og det er SENTRALT. Gangavstanden til flytoget og stort sett alt, gjør det verdt å bo rett oppi verste narkobusinessen i Oslo.

Men det finnes garantert bedre hotell der ute. Sjeldent man er ute etter luksus når man reiser intra Norge som nordmann, iallefall ikke jeg.

Husker forresten den beste middagen jeg noen gang har spist på et hotell, en hamburger jeg fikk på OL-hotellet i Lillehammer (Radisson tror jeg?). Men jeg var ung, veldig sulten og veldig lite bereist på det tidspunktet.

5. Bizflyer

Bizflyer Redaktør

Likes mottatt:
    2,920
    Bonuspoeng:
    113
    Har vanskelig for å komme utenom The Thief her altså!
    Kan bo der any day!

6. Fnate

Fnate Halvstudert Røver

Likes mottatt:
    6,286
    Bonuspoeng:
    113
    1. Continental
    2. Continental
    3. Continental

Største skuffelse: Grand Hotel Oslo

tommy777 liker dette
  7. Glean ebg

Glean ebg Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg syntes Radisson BLU trysil er flott med en uslåelig plassering mitt i bakken når man vil stå på ski.
    Behagelig med ski in/out, badstu, bar, afterski, bra mat og alt på et sted.

Fnate liker dette
  8. EB

EB Forum Kaptein

Likes mottatt:
    430
    Bonuspoeng:
    63
    Selv har jeg mange og veldig forskjellige favoritter. Listen er lang og nødvendigvis ikke i noen prioritert rekkefølge:

Rica Hotel Hamar (Olrud) - hyggelig, bra og hjemmekoselig.
    Quality Hotel og Restort Son SPA - flotte rom og et unikt hotel for små/mellomstore eventer.
    Erzscheidergaarden Hotel Røros - unik atmosfære fra frokost til du treffer hodeputa
    Comfort Square Stavanger - rått og effektivt
    Brosundet Hotel Ålesund - interiørdesign!!!!!

9. ruby1968l

ruby1968l Tomleskolt

Likes mottatt:
    1,065
    Bonuspoeng:
    113
    Nå bor jeg for det meste på skroting hoteller men er jo tidvis litt ulydig og velger annet enn avtalehoteller.
    Mine favoritter er:

Royal Christiania - Oslo
    Bristol - Oslo
    Havnekontoret - Bergen
    Sunnfjord hotell - Førde

Del denne siden