Med kun handbagasje så er det no OSL som gjeld, og eg er ein sucker for kvitvin og ender stort sett opp med Chablis Premier cru, ein albarino eller Riesling frå Wittman, Molitor eller kanskje ein Weil. Er også to på tilbod i blant, og då finn eg desse. Av raude, så har funne Rioja Cune(og det finnes også fleire bra andre Rioja, både klassiske og meir moderne) på OSL no, Chateau Fombrauge har eg fulgt siden 90 tallet. Har også kjøpt inn nokre toscanarar og piemontesiske viner. No sist ramla eg på to australske viner for å teste det, men det vart litt voldsomt for meg.
Når eg har sjekka inn, så skal det alltid kjøpas inn noko eg ikkje har smakt før, og helst lokalt.
Brennevin, så varierer det litt, men det begynner å bli ganske mykje artigt av gin tilgjengeleg. Cognac synes eg er oppskrytt, og kjøper berre noko fruktig og ungt ein gong i bland. Whisky trur eg at eg har til ein mannsalder...
Elles så hadde me slike på førre jobben min, så eg vurderer å kjøpe meg ein, eventuelt ilegg i dei eg har:
View attachment 38511
Vis alt...