United Airlines Electronic Travel Certificates

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Herlov, 01. mai 2015.

  1. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,065
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Etter en tur til New York med en kompis i januar, som involverte forsinkelser begge veier, satt jeg etter turen igjen med United Airlines Electronic Travel Certificates til en samlet verdi av $ 2400 fordelt på 4 sertifikater. Jeg forsøkte i dag å booke en tur til Washington DC og hadde planlagt å bruke 3 av de. Jeg valgte flighter, seter og kom til betaling, hvor det kun var åpnet for å legge inn 1 stk sertifikat Jeg tenkte det var en begrensning i programvaren til United og ringte for å booke over telefonen i stedet. Så blir jeg informert om at det faktisk kun er mulig å bruke 1 stk voucher per booking. For å brukt opp alle de 4 sertifikatene, må jeg altså gjøre 4 forskjellige bookinger. For noe lureri! Argh. Så nå sitter jeg her, sur og gretten.
     
  2. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Teit system, men jeg tror du kan bruke ett til for f.eks. å kjøpe oppgradering.
     
  3. blystan

    blystan Senior Medlem

    Innlegg:
    555
    Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    63
    Ring dem og spørr om du du kan oppgradere med Voucher. Så booker du i Eco og passer på at du får oppgraderbar billett. Også bruker du 1 til å oppgradere til biz og en til å oppgradere til first f. eks :p
     

Del denne siden