United gör ARN och OSL till säsongslinjer

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av PCR, 07. mai 2015.

  1. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
  2. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
  3. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    #smisekmågå
     
    tommy777 liker dette
  4. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Sikkert bra for revenue management - dog mister man gode priser til resten av US East
     
  5. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Er det sikkert de kommer tilbake til sommeren?
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Trodde den ruta gikk så det griner.
    Rapporteres jo stadig om full maskin av de som har reist med den.
     
  7. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Full maskin är ju inte synonymt med pengamaskin. Se bara på SK till BKK. Fulla hus men en första klassens loss masker.
     
  8. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Enligt presschefen jag hade kontakt med så ja.
     
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Drit. Denne har jeg fløyet noen ganger og UA er bedre i biz en hva SK er. Så det er et kjipt tap.
     
  10. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg kjenner en som sa atte flyet var fullt. ;) Jeg tviler på at det virkelig er så fullt som folk vil ha det til.

    For å være helt ærlig, jeg har flydd nesten 2MM med United, men har aldri tatt denne ruten. Transfer på Newark er B R U T A L.

    COdbaUA har endelig funnet ut at det å selge 757 som lander på Newark med kun dugg igjen i tanken med en side of diversions i januar og februar kanskje ikke er verdens beste alternativ for kundene.

    En annen faktor er at COdbaUA kun har 16 Business seter ombord sin 757, så det er ikke mye penger å hente i snuta heller. 767 blir nok for stor i dagens miljø, derfor safer de heller.

    Så SAS er nok vinneren her. Norwegian har ikke frekvens til å konkurrere med noen som helst, det samme gjelder premium product
     
    milehigh, SASDC8 and Cecilie like this.
  11. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Det var noe forbanna møkk. Jeg sitter med vouchere og hadde planlagt å bestille OSL-IAD som neste års påsketur i morgen. Ruten er fortsatt i salg, men når jeg velger BusinessFirst, får jeg opp en dyr økonomi-pris og beskjed om at det ikke er tilgjengelige seter i BusinessFirst. Nå sparker jeg meg selv for at jeg ikke bestilte forrige helg i stedet. :(
     
  12. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Det er noe møkk siden du kun kan ha UA legs med vouchere. Jeg anbefaler enten Brussel eller Amsterdam, som har mest aggresive priser og i tillegg nonstop til IAD så du slipper Newark.
     
  13. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,325
    Likes mottatt:
    10,154
    Bonuspoeng:
    183
    Var er stikkordet her. Med ny kabin så kan det ikke sammenlignes. Tar mye heller 1+2+1 i en 330 en 2+2 i en trang 757.
     
    SASDC8 liker dette
  14. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Det samme sa vel USAirways i sin tid...
     
  15. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Just quoting the horses mouth ;)
     
  16. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Har jo reist med Cathay og AA med samme kabin som SK. Den er fin nok den. Men service og servering er et hakk over hos UA. Likeledes er stolene tipp topp å sove i. Jeg har derfor alltid kjøpt UA om jeg ikke fly via LHR.

    Så jeg synes det er trist.
     
    vegardg liker dette
  17. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,325
    Likes mottatt:
    10,154
    Bonuspoeng:
    183
    Service og servering bedre hos UA? Det tror jeg du er en av de første jeg hører sier... Jeg er ikke enig.
    CX og AA har ikke samme kabin som SAS. Det er så vidt jeg vet kun QF som foreløpig har samme seter.

    Men, er enig at det er trist med mindre konkurranse.
     
  18. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    Trist , og dessverre tror jeg ikke noe på at det blir en "sommerferierute" neste år. For meg som UA-fan, betyr det ikke noenting siden jeg aldri i
    disse år UA/CO har vært i gang, aldri har fløyet til USA i dette tidsrommet med dem eller andre selskap.

    Da roter jeg på andre kontinenter, mest Europa.

    På den annen side, hvis de vil i gang må det være 787 året rundt i konkurranse med et annet lokalt selskap. Elsker 767 også. De nyrenoverte 763 er helt topp, MEN
    det har vel ikke appeal lenger, dessverre.

    Men jeg hopper over dammen med UA likevel, bytter ut EWR med FRA/MUC så sant jeg skal til andre byer enn til NYC med samme antall mellomlandinger. NYC må jeg finne meg i en ekstra mellomlanding.
     
  19. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Den ser svært lik ut... Men jeg er ikke teknisk interessert så det kan hende det er noen andre som produserer setene.

    Jeg har nesten utelukkende gode erfaringer med UA business servering og service på long haul. SAS... not so much
     
  20. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Har du drukket tresprit igjen??

    Cathay på tvers, ett bittelite høl å putte pedalene i, ingen sted å putte stæsjet ditt

    [​IMG]

    SAS. rett frem med bredere sete og masse plass til stæsj

    [​IMG]

    Jeg har flydd mer med UA en du har vært på dass, kamerat og setene på 757en er trange. De er en miniutgave av CO sine seter på 777 som er meget kurrante. De har ikke vinliste ombord, helt random hva som lastes og Champersen de laster er vanligvis NV Hoggorm. På spritfronten har de Dewards white label som eneste whiskey, ikke noe godt øl, det eneste som er respektabelt er Gin. På matfronten er det en 3 retter der du GARANTERT får den samme desserten de har servert siden Kennedy var president: Ost og deretter iskrem. Biffen er ihjelkokt og kjerringene er sure som faen.

    Hvorfor fly UA da? Dritenkelt å oppgradere (men ikke med 16 seter i biz), samt bra mileage program, ingen av delene er gjeldende lengre.

    I tillegg er ontime helt nede på 60 tallet så GOOD RIDDANCE spør du meg! (told you how I really feel ;))
     

Del denne siden