Jeg har så smått begynt å planlegge en CT-tur i november der jeg tenkte å overraske en av min beste venner med en tur til USA (helst L.A.) i Business eller aller helst First. Han har aldri vært utenfor Europa, aldri reist i annet enn økonomi (stort sett på charter) og planen er å besøke en annen kamerat av oss som bor i USA. Han jeg skal reise sammen med vei vi skal på tur, men han har ingen anelse om hvordan
Men, så kommer det jeg lurer på og som jeg håper noen av dere kan hjelpe meg med. Slik jeg har forstått det så er det omtrent umulig å finne seter i LH F til L.A. Jeg kunne også ha vurdert (ny) Biz med SAS til San Francisco, men det er ikke akkurat stor tilgjengelighet der heller. Andre alternativ kunne kanskje være Swiss eller noe annet spennende, men der er vel ingen tilgjengelighet i First for en stakkars Eurobonus-medlem?
Ett alternativ som stadig dukker opp og som det ser ut til å være en del tilgjengelighet i er Uniteds Global First, enten med 777 eller 747. Det jeg da lurer på er om Uniteds Global First er så "dårlig" i forhold til andre førsteklasser at jeg burde unngå dette alternativet? Og viss ikke, så vil jeg anta at det beste alternativet for to gode kamerater på tur vil være 747´en siden man der kan sitte ved siden av hverandre?
Er andre selskapers Biz kanskje å foretrekke fremfor First med United?
Noen som har prøvd Uniteds Global First og kan hjelpe meg?
Andre synspunkter, inputs eller forslag?
På forhånd takk for hjelp!
Vis alt...