Litt flaut spørsmål, men hvordan kan jeg skrive ut bookinger fra sas.no? Har bestilt billett for andre som ønsker utskrift på papir. Normalt skriver jeg ut den originale epost bekreftelsen med alle detaljene, men reiseruten er blitt endre ørten ganger av SAS, uten at jeg finner oppdatert reiserute på epost. Jeg finner ingen funksjon under "mine bestillinger" for å skrive ut eller i det minste sende bookingen til en epost adresse.
Når du er inne på Mine Bestillinger kan man jo alltids venstre klikke (eller Ctrl+p) og du får da siden som PDF for printing eller lagre siden som pdf-fil.
Du kan følge veiledningen fra @holmen og på samme side for å endre sete er det også en utskriftsknapp. Du vil da få en utskrift fra classic sidene, men den er i hvertfall kort og ryddig. https://www.insideflyer.no/forums/t...er-på-classic-sas-no.13540/page-5#post-414289
For dere som har Interkontinental bookingbekreftelse fra SAS. Står det virkelig ikke +1 på Arrival tid og eller ny dato dersom ankomst er neste dag? Det er passe upresist og klønete for et flyselskap å være.
Det står i toppen hos meg, men hadde forventet det på selve flygningen også. Her hadde jeg forventet at det står igjen.
Det stemmer at dette mangler i e-ticketen man får oversendt som PDF. Bekreftelsen man får i separat epost ved booking på nett har en litt bedre visning: