God morgen fra Seoul, nærmere bestemt Asianas F-lounge! Overraskende mye folk her, men jeg er såpass trøtt at jeg knapt enser noe som helst. Ankom med TGs A350, som ikke imponerte på hardware-siden. Trangt og kronglete biz-sete, overraskende for en så ny kabin. Noe som veide litt opp var tail-cam. Når vi nærmet oss Seoul, innhyllet i skyer, gjorde den blinkende "lanternen" (eller hva det nå heter i luften) at det så ut som om vi fløy rett inn i fiendtlig beskytning. Ikkje noe å spøke med på disse trakter... Ha en flott lille-lørdag der ute, med eller uten salutt!
God morgen fra Trondheim. Drøye uken til neste flygning - får trøste meg med å dra på jobb i mellomtiden.... Ha en fin en
God morgen fra hovedstaden! Her har det snødd i natt, og det er hvitt på bakken. Nå er det grått og trist, og det regner. Det gjør forhåpentligvis at all snøen forsvinner fortere enn svint! Påsken har ikke tatt alle arbeidsoppgavene mine, så det er nok å finne på på kontoret etter ferien. Men, det er bedre enn å kjede seg. Skatteetaten kom med gode nyheter i natt, så nå må jeg finne noe å bruke litt penger på. (Som om det er vanskelig..) Helgen er ikke like fjern som i går.
God morgen fra et hvitt vestland .... Hagen er helt hvit og det er glatt på alle veier... Vi hadde en kald vår i forrige uke, men nå er det over ... I 2017 hadde vi en årstid her i 12 mnd og den het høst! I 2018 ser det ut til at den kommer til å hete vinter!
Mye hvitt gull utenfor hos meg i Hallingdal. Vinter i Norge er det beste en kan ha, gjerne hele året. Når en blir lei er det bare å fly til varmere strøk, som trekkfuglene. Jeg gjør som de allerede i morgen, en uke i Fort Lauderdale gjør ikke vondt nå etter å ha jobbet over 80 timer sist uke.
God morgen fra OSL. Ett aldri så lite jubileum ble presentert av Skatteetaten ila natta, 20år på rad med restskatt. Begrenset feiring.
Happy hump day. Her på VIE prøver vi nok en gang å komme hjem til gamlelandet. Hører rykter om overbooking, så blir vel strandet igjen
Jeg reiste en del legs med Lufthansa i Europa i påsken og det slår meg igjen hvor mye bedre produkt de leverer enn SAS. Matservering (varmmat) i monkeyclass på strekkene som varte over halvannen time, gratis drikke både med og uten alkohol. Senatorloungene (i Frankfurt) er også utrolig mye bedre enn tilsvarende gull-lounger hos SAS. Siden vi var fire stykker med EBG som reiste, fikk vi også beskjed i innsjekk at de ville sette oss på a-c-d og f setene, siden det var ledige plasser ombord slik at vi fikk god plass. Veldig imponert (og tilsvarende skuffet over SAS)
God formiddag fra det hviteste hvite i Buskerud. Så hvitt at jeg ikke så det glatte under det hvite. Ingen varige men, heldigvis. I hvertfall ikke noen jeg merker selv. Og trøsten er uansett nær: Nøyaktig syv døgn til vi stiger ut av EVA i BKK, deretter behagelig transport til enda behageligere Centara Hua Hin. Ha en flott dag, uansett farve og temperatur, alle!
Formiddag fra Bergen! Her skjer det ikke mer enn at noen malte et bilde på en vegg i går og noen malte over det i dag.I tillegg regner det, så utenom litt forbigående oppstandelse grunnet et veggmaleri er alt som det gamle.. SK2861 neste uke, så det er bare å stålsette seg psykisk.. Ser også frem til et nytt flyselskap på listen, nemlig luxair!
God dag fra Puerto Rico, Gran Canaria. God business idé av denne puben. Her gjelder det å holde glasset fullt . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .