Vente på voucher

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av flyhigh, 09. april 2020.

  1. flyhigh

    flyhigh Aktivt Medlem

    Innlegg:
    340
    Likes mottatt:
    194
    Bonuspoeng:
    43
    Er det noen som har bedt om å få voucher fra SAS? Har noen I så fall fått den? Jeg sendte inn en forespørsel om en voucher den 13. mars og har ikke hørt noe ennå. Da jeg spurte på chatten om hvor lenge det kunne ta før den kom, var svaret 4-6 uker.
     
    PENSIONISTEN liker dette
  2. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    4,543
    Likes mottatt:
    11,699
    Bonuspoeng:
    183
    Da har du jo fått svaret på når du får den da;)
    De har rimelig kaos på refundavdelingen, Så backloggen dems er sinnsyk...
     
    PENSIONISTEN liker dette
  3. freddyen

    freddyen Aktivt Medlem

    Innlegg:
    441
    Likes mottatt:
    224
    Bonuspoeng:
    43
    Om flighten din er kansellert, får du fortsatt mulighet til å velge refusjon direkte? Eller må det gå veien via voucher nå? Det virker som at voucher'en kun kan refunderes når den går ut på dato etter et år. Jeg er litt skeptisk, spesielt når det ikke ligger noe merverdi i "dealen" slik som hos Norwegian.

    Fra https://www.sas.no/traffic-information/message/
    upload_2020-4-9_10-42-16.png
     
  4. jgroneng

    jgroneng Veteran

    Innlegg:
    3,492
    Likes mottatt:
    9,629
    Bonuspoeng:
    183
    Automatisering er kanskje ikke det SAS har satset mest på de siste 20-30 årene ...
     
    Shyneno liker dette
  5. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN Pensionisten EBD

    Innlegg:
    34
    Likes mottatt:
    42
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg bestilte en voucher den 18.3.
    SAS skrev i svar mailen, at hvis ikke jeg havde modtaget min voucher efter 4 uger, så skulle jeg rykke ....!! Der er åbenbart slet ikke check på noget.
     
    Shyneno liker dette
  6. flyhigh

    flyhigh Aktivt Medlem

    Innlegg:
    340
    Likes mottatt:
    194
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg har fått 2 vouchere nå. Venter fortsatt på en.
     
  7. davidhad

    davidhad Medlem

    Innlegg:
    60
    Likes mottatt:
    20
    Bonuspoeng:
    8
    Fått en haug av vouchere allerede, men mangler fremdeles ca 15 stk. Hvordan vet jeg hvilken voucher som hører til hvilken booking? Står jo ikke noe referansenr i mailen.
     
  8. spacecosmos

    spacecosmos EBD

    Innlegg:
    306
    Likes mottatt:
    889
    Bonuspoeng:
    93
    Dette har jeg tatt opp med SAS flere ganger. Er helt håpløst. Du må bare prøve ulike bookingnummer til du treffer på riktig booking... o_O
     
  9. davidhad

    davidhad Medlem

    Innlegg:
    60
    Likes mottatt:
    20
    Bonuspoeng:
    8
    Det er jo alt for tidkrevende. Har laget et exceldokument og tatt vare på alt av reiser som skal ha vouchers eller refunderes, men hjelper lite når det blir så mye manuell jobb her..
     
  10. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    4,956
    Likes mottatt:
    10,329
    Bonuspoeng:
    183
    Det har jeg også Excel holder oversikten...

    Lurer på om en kan kreve renter for penger SAS "oppbevarer i sin konto"...
     
  11. freddyen

    freddyen Aktivt Medlem

    Innlegg:
    441
    Likes mottatt:
    224
    Bonuspoeng:
    43
    Er det én voucher per bestilling/referanse eller én per reisende?
    Er det noen begrensning på hvor mange voucher'e som kan benyttes på ny booking?
     

Del denne siden