Vente på voucher

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av flyhigh, 09. april 2020.

  1. flyhigh

    flyhigh Aktivt Medlem

    Innlegg:
    407
    Likes mottatt:
    296
    Bonuspoeng:
    63
    Er det noen som har bedt om å få voucher fra SAS? Har noen I så fall fått den? Jeg sendte inn en forespørsel om en voucher den 13. mars og har ikke hørt noe ennå. Da jeg spurte på chatten om hvor lenge det kunne ta før den kom, var svaret 4-6 uker.
     
    PENSIONISTEN liker dette
  2. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,111
    Likes mottatt:
    114,460
    Bonuspoeng:
    350
    Da har du jo fått svaret på når du får den da;)
    De har rimelig kaos på refundavdelingen, Så backloggen dems er sinnsyk...
     
    PENSIONISTEN liker dette
  3. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,363
    Likes mottatt:
    1,282
    Bonuspoeng:
    113
    Om flighten din er kansellert, får du fortsatt mulighet til å velge refusjon direkte? Eller må det gå veien via voucher nå? Det virker som at voucher'en kun kan refunderes når den går ut på dato etter et år. Jeg er litt skeptisk, spesielt når det ikke ligger noe merverdi i "dealen" slik som hos Norwegian.

    Fra https://www.sas.no/traffic-information/message/
    upload_2020-4-9_10-42-16.png
     
  4. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,217
    Likes mottatt:
    17,294
    Bonuspoeng:
    293
    Automatisering er kanskje ikke det SAS har satset mest på de siste 20-30 årene ...
     
    Shyneno liker dette
  5. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN Pensionisten EBD

    Innlegg:
    77
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    33
    Jeg bestilte en voucher den 18.3.
    SAS skrev i svar mailen, at hvis ikke jeg havde modtaget min voucher efter 4 uger, så skulle jeg rykke ....!! Der er åbenbart slet ikke check på noget.
     
    Shyneno liker dette
  6. flyhigh

    flyhigh Aktivt Medlem

    Innlegg:
    407
    Likes mottatt:
    296
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har fått 2 vouchere nå. Venter fortsatt på en.
     
  7. davidhad

    davidhad Medlem

    Innlegg:
    81
    Likes mottatt:
    26
    Bonuspoeng:
    18
    Fått en haug av vouchere allerede, men mangler fremdeles ca 15 stk. Hvordan vet jeg hvilken voucher som hører til hvilken booking? Står jo ikke noe referansenr i mailen.
     
  8. spacecosmos

    spacecosmos EBD

    Innlegg:
    584
    Likes mottatt:
    2,986
    Bonuspoeng:
    93
    Dette har jeg tatt opp med SAS flere ganger. Er helt håpløst. Du må bare prøve ulike bookingnummer til du treffer på riktig booking... o_O
     
  9. davidhad

    davidhad Medlem

    Innlegg:
    81
    Likes mottatt:
    26
    Bonuspoeng:
    18
    Det er jo alt for tidkrevende. Har laget et exceldokument og tatt vare på alt av reiser som skal ha vouchers eller refunderes, men hjelper lite når det blir så mye manuell jobb her..
     
  10. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Det har jeg også Excel holder oversikten...

    Lurer på om en kan kreve renter for penger SAS "oppbevarer i sin konto"...
     
  11. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,363
    Likes mottatt:
    1,282
    Bonuspoeng:
    113
    Er det én voucher per bestilling/referanse eller én per reisende?
    Er det noen begrensning på hvor mange voucher'e som kan benyttes på ny booking?
     

Del denne siden