Hei folkens, tenkte å bestille noen reiser og ser at også travellink har startet med 80kr trumfbonus ved bestilling av billetter. Noen som vet om det er mer sikkert å bestille via dem enn bravofly? ser at når jeg søker på google at det er vanskelig med kundeservice hos bravofly når det trengs i følge mange kunder, mens travellink vet jeg ikke så mye om heller, noen erfaringer? En annen ting, lønner det seg heller å bestille via f.eks travellink enn sas.no via viatrumf og betale med sas mc premium? jeg tenker at hos travellink for man jo mer 25kr i trumfbonus ved bestilling enn hos sas.no direkte, men når man betaler hos sas.no så blir det jo mer poeng per hundre lapp med sas mc premium, noen tips der?
Det avhenger av billettprisen. SAS 55nok trumf + 25 poeng per 100 Travellink 80nok trumf + 15 poeng (evt. 20 med AmEx). Koster billetten 500 nok så har du: Sas 55*15= 825 poeng + 5*25= 125. Summen er 950 poeng. Travelling 80*15= 1200 + 5*15= 75. Summen er 1275. Som du fort skjønner blir grensen å være da du kan få 1200+X*15 poeng hos sas. Dette skjer når du betaler en billett over 8000 nok. Da får du: SAS 825 poeng fra trumf + 80*25= 2000 summen 2825 Travelling 1200 poeng fra trumf + 80*15= 1200 summen 2800.
Jepp, det er også min erfaring. Man kan få en ide om hvor seriøs en aktør er ved å gå gjennom noen avgjørelser fra Transportklagenemnda. Gå inn på siden under og velg "Bravofly" i "Tjenesteyter" feltet. https://reiselivsforum.no/web/dommer_og_avgjoerelser/ Typisk for saker som angår Bravofly er at det står :"Bravofly har ikke avgitt uttalelse til nemnda."
Er det nokon som har erfaring med kor lang tid det tek før dei betalar ut Trumfen? Har hatt "bekreftet" i ei veke no (på begge)