Endringer i opptjening av EuroBonus Vi beklager å måtte informere om at SAS EuroBonus har gjort endringer i EuroBonus-opptjeningen for Widerøe. Dette medfører at 11 Widerøe-ruter ikke lenger vil gi EuroBonus-opptjening fra og med 1. mai 2022. Rutene som mister EuroBonus-opptjening er: Bergen ↔ Alicante / Stavanger / Trondheim / Ålesund Stavanger ↔ Aberdeen Tromsø ↔ Alta / Bodø Trondheim ↔ Bodø / Oslo / Tromsø / Ålesund Du vil fortsatt kunne booke bonusbilletter på disse strekningene og nyte alle fordelene knyttet til ditt medlemsnivå når du flyr med Widerøe. Denne endringen er ikke noe som er initiert eller ønsket av Widerøe. Vi vil gjøre det vi kan for at Widerøes EuroBonus-kunder i fremtiden skal nyte godt av de fordelene som programmet tilbyr. Vi setter pris på deg som Widerøe-kunde, og vi jobber kontinuerlig med å tilby smarte løsninger, gode rutetilbud og attraktive fordeler til våre kunder. Vi håper du fortsetter å fly med oss, det grønne, norske flyselskapet. For noen er vi hverdagen, for andre er vi eventyret. Noen som har fått dette med seg? Lurer på hva det neste blir fra SAS.
Er en del om dette i denne tråden https://insideflyer.no/forums/threads/devaluering-av-poengopptjening-på-sas.17549/page-3
Ja, i alle fall på ruter der både SAS og Widerøe flyg. På ruter som berre Widerøe tilbyr vil det rulla inn eit og anna Eurobonus-poeng – enn så lenge.
Jeg kikker på en helgetur ned til Sandefjord denne sommeren. Er det slik at om jeg reiser TOS-TRF og TRF-TOS med Widerøe denne sommeren her så får jeg både flyvninger og eurobonus? Kan se sånn ut på hjemmesiden deres
Det skal stemme ja, etter siste erfaring får du også ev. gull/diamant-bonus. Eksempel flex-billett BOO-BGO-AES, hvor langstrekket ga poeng: