Vil du bytte EB mot HH poeng?

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Lost Viking, 04. aug 2016.

  1. Lost Viking

    Lost Viking Nytt Medlem

    Innlegg:
    24
    Likes mottatt:
    10
    Bonuspoeng:
    3
    Hei!

    Jeg har 29,233 Hhonorspoeng jeg ikke kommer til å bruke da jeg stort sett bruker Choice eller Club Carlson hvor jeg begge steder er gull.

    Jeg vil gjerne bytte disse i EB poeng som jeg faktisk bruker, eller eventuelt et SAS Gullkort om det er interessant for noen. 29.000 Poeng koster USD $290 hos Hilton om man skal kjøpe de. Det tilsvarer 2440,- NOK i skrivende stund.

    Åpen for bud.

    Mvh,

    Anders
     
    Ursa liker dette
  2. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,975
    Likes mottatt:
    8,331
    Bonuspoeng:
    183
    For reference, Hilton har mange poengsalg etc. Going rate i trades er max 0.5 cpp. Dvs med kjøttkaker i blikket, hjemlengsel og medvind er det verdt kanskje 1200 kr. MEN i realiteten langt mindre. Spesielt om du ikke har diamond status (som jo er lett å få egentlig). 30000 er jo en bookinggrense også så siden det bookes fra din konto er det svært begrenset hva du får booket. I beste fall en natt på et under middels hotell.

    Obs. Det finnes hoteller feks i Egypt som koster 5000 poeng pr natt, så i teorien har det verdi.
     
  3. Lost Viking

    Lost Viking Nytt Medlem

    Innlegg:
    24
    Likes mottatt:
    10
    Bonuspoeng:
    3
    For å være helt ærlig aner jeg ikke hva de er verdt. Jeg boikotter Hilton etter de forsøkte å svindle meg. Da jeg bodde i Vegas kom en velkledd mann med hilton logo på dressen og kjørte kona og meg i limo til et bedre Hilton. Der forsøkte de å få oss til å bli "Hilton Owners". Vi hadde egentlig bestemt oss for å signere for en meget stor sum, type leilighet-stor.

    Vi bestemte oss for å google det og vi så folk som solgte unna dritten på Ebay for noen få dollar for å slippe maintenance-fees og for å rett og slett komme seg ut av timeshare-scam' en de drev med.

    Nå bor jeg bare på hilton om jeg må.
     
    milehigh liker dette
  4. Lost Viking

    Lost Viking Nytt Medlem

    Innlegg:
    24
    Likes mottatt:
    10
    Bonuspoeng:
    3
  5. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    Mener at 30K HHonors points er MAKS verdt 100USD.

    30K poeng alene er enda mindre verdt da du maks kan bo en natt et sted, og må betale for natt nummer 2 på en helgetur feks.

    At man kan få hoteller i Egypt for 5K natten er helt urelevant. Man reiser ikke til Egypt uansett.

    Se hva man får for 30K her.
    http://hhonorspointssearchtool.com/
     
    milehigh liker dette
  6. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,975
    Likes mottatt:
    8,331
    Bonuspoeng:
    183

    Enig. Prøvde å være snill i min vurdering:D
     

Del denne siden