Husk at han må reise mye i SAS Plus på intraeuropeisk. Det er ingen spøk (stressfaktor mht. åpent midtsete, husk å spise før du går ombord, ingen plass til håndbagasjen hvis du boarder sent, dasskø m.m.). Kan fort sammenlignes med 250 reisedøgn hos fullserviceselskap.
150 reisedøgn mest i Norge: DET... er oppskrytt det. Kuka rundt med årskort der noen år jeg også. 200+ domestic flights i året er ingenting å trakte etter
Når man reiser så mye som han kan man ikke risikere at kofferten triller avgårde og man står uten rene underbukser.
Bare spør @tommy777 - han vet dette. Selv var jeg overbevist om at de kunne trille etter å ha fått en i ryggen i en rulletrapp, og sett et bar fyke forbi meg ned jet-bridgen på OSL. Men det kan de altså ikke, så jeg må ha tatt grundig feil.
@Fnate, Tester denne i morgen på OSL-FRA-MIA. Big Boy (98cm) har sine fire hjul, men Cabin Boy kun har 2 - ref tidligere instrukser. Jeg er uansett mer bekymret for hjemreisen. Den kan bli MCO-FRA-OSL i LH/F men hvem lusker bilen ut av P-huset da?