Ving tilbyr nå businessclass på flygninger som gjøres med Hi Fly sine A330-900Neo Oppgraderingen fra Eco til Biz koster 12900,- per pers i januar. Usikkert hvordan kvaliteten på produktet er, men ser jo for meg at det er noe lavere enn hos "vanlige" flyselskap (tenker da hovedsaklig på matservering o.l, men kan fort ta feil).
Bra ekstra tilbud dette! Kjenner ikke HiFly sine 330, men fine seter vurdert fra bildet. Eneste direkte synlige ulempe er mangelen på direkte midtgangs-tilgang når man sitter ved vinduet.
Kan dette være ett vagt tegn på at SAS i samarbeid med charterselskapene vil opprette ei rute til Thailand, eller er det bare en fjern drøm?
Ser ut som det kan være denne: https://hifly.aero/fleet/a330/cs-tky/ eller denne https://hifly.aero/fleet/a330/9h-hfb/ De har forresten også fly med 1-2-1 og 2-3-2 i business. Og noe så rart som en frist class med 2-2-2... https://hifly.aero/fleet/a340/
Slekt fløy Hifly SYD-AKL for noen år siden. ANZ hadde leid inn pga noe feil på eget materiell. Var en skikkelig nedtur.
12,9 t/r? I så fall er det kanskje ikke helt på jordet? Er vel ikke helt like ofte kampanjer med tilbud til Thailand for 12 k i biz nå i 2022?
Det er jo 12,9 ekstra iforhold til hva man betaler for økonomi. Så reell pris er nok nedel mer enn 12,9k
Ja det forstår jeg. Hva ligger en eco-flight til thailand på da? 5k? Evt som en del av en chartertur...? Kanskje vanskeligere å beregne verdien.
Finnair har ofte tilbud på direktefly til HKT også, men da nødvendigvis ikke direkte som dette men med mellomlanding i HEL. Business t/r med flatbed i A350 kostet i størrelsesorden 14000 sist jeg booket. Dette var business light billetten, så det er litt dyrere om man vil ha med bagasje utover liten cabin bag.
Og forresten; kanskje de Ving-gavekortene de "kastet rundt seg" gratis fra Choice her midt i korona kommer til nytte en gang likevel. Det hadde jeg aldri trodd
Neppe. Hva jeg har hørt så er en av de nye NEO maskinene til Sunclass forsinket og derfor har man leid inn denne i vinter.
Det er CS-TKY, HiFly har per nå kun en A330-900neo. Var ikke spesielt rart for noen år siden. Det flyet du linker til har Emirates sin gamle First-kabin. Seter var "i tjeneste" for Emirates på A340 fra 2003 til 2016.
Ved en rask gjennomlesing av vilkårene ser det ikke ut som de sier noe om dette. Men jeg kan: 1) ha lest altfor fort og ikke sett det, eller 2) uansett anta at de nok legger opp til å bruke kun ett gavekort pr bestilling (siden de sier noe om at resterende beløp kan brukes til annen bestilling, men ikke sier noe om at flere gavekort kan eller ikke kan benyttes samtidig) For eventuelle interesserte https://www.ving.no/vilkar-for-gavekort
Det er kun julegavekort som peker seg ut med beløpsgrenser osv, men det vi har er ikke et julegavekort. Føler at 2) kan være riktig ja... Noen her som tilfeldigvis har en åpen bestilling hos Ving og som gidder å gå inn på "min side" for å se om det går an å legge til flere gavekort?
Noen som har flydd med disse i det siste og vet status? Ser det renner inn med klager på facebook og diverste nettartikler: https://dinside.dagbladet.no/reise/...ZyOSBg2dz2kpC_q3xq_ZHBIUd6ZMDBgSIF6eXkA7-Vsdg Har denne i biz om noen uker, men klarer ikke å forstå hvilke fly som brukes og hvordan biz faktisk er på maskinen de faktisk bruker nå.