Fikk nettopp e-post fra SAS om VIP-tilbud i Plus: Link: http://vip.flysas.net/plusdeal-no Passord: flyplus Vilkår: We offer you a good deal for travel in SAS PLUS within Sweden, Norway, Denmark, Scandinavia and Scandinavia to Finland. Book by: March 13 2016. Travel period: March 21 - June 30 2016. Look for the favorable fares in the column named SAS VIP PLUS. There are only a limited number of seats available.
Takk for informasjonen! Jeg blir stadig vekk forundret over hvordan SAS regner og hvor de henter prisene fra. Sammenlignet en tilfeldig dato i VIP-tilbudet med sas.no og finner følgende priser: VIP-tilbud Vanlig booking: Riktignok er VIP plus 400,- billigere enn vanlig, men hvor kommer prisen på 2416,- som er mellom SAS VIP Plus og SAS Plus Full Flex? Burde ikke den være 1510,-?
Og da var to turer til bestilt. 25 flyvninger er bestilt frem til sommeren, og med 19 allerede gjennomført ser det definitivt ut til å bli ny reiserekord også i 2016.
Hva er forskjellen på VIP plus og plus, er det noe forskjell i det hele tatt? Jeg fikk også mailen og var på vei til å bestille tur til Bodø, men av en eller annen grunn ventet jeg litt og leste mail først... Unødvendig å si at det ble plus for meg ja... Xxx.
Samme dato, samme flyvning og samme billettklasse på tilbudssiden og "vanlig" nettside gir også forskjellig pris..... Merksnodig..
Litt (for) lenge siden jeg har vært aktiv her. Men er SAS VIP-tilbudene noe nytt? Hvem går de i utgpkt ut til? PS! Takk for å dele!