Videoen som ble gitt ut før den du har postet. Lucky på One Mile at a Time sa det sånn det er, det er gylden reklame for Emirates. Kanskje det beste, siden Neistat har en følgerskare som de fleste bare kan drømme om.
Den baren er ganske konge må jeg si. Men inntrykket jeg får av setet er at det ser trangt ut. Dørløsningen minner om den som var på EVA Air flyet som Thai hadde leaset og satt opp på vår F retur fra BKK i 2012, og den suiten var mye romsligere enn det inntrykket man får fra videoen her. Bilde fra Thai F på EVA leaset 777 (jeg er 1,90 og 105kg på det bildet, bare for å gi perspektiv på hvor mye plass man hadde):
Uenig her ang. plass i suiten. Jeg syntes det var utrolig god plass her , og hadde til overmål også en diger Samsonite der inne i fotbrønnen. Ca samma størrelsen som deg minus ca 6 cm. Selv med dørene lukket synes jeg det var eksepsjonelt god plass Men som gjentatt til det kjedsommelige....smaken er delt osv...
Det er ikke EVA Air de hadde leaset flyet fra, det er indiske Jet Airways. Nå er det vel Turkish som har leaset flyene. Fløy selv med det for et par år siden fra SGN-BKK.
Sier du det, da ble jeg lurt av kabinpersonalet, for de sa det var fra EVA. Samma det, det var en fantastisk opplevelse . Det eneste som var negativt var at kabinpersonalet var helt håpløst. Om det var fordi de var ukjent med maskinen eller om det var fordi de var reservemannskap og lite erfaring (dette var nyttårsaften, jeg har hørt siden at det for Thaier er en svært lite populær dag å arbeide, så det er ofte juniorer som jobber da).
Forumet får ha meg unnskyldt at jeg var sko og sokkeløs, men når man har egen "kabin" er vel det innenfor