Hei! Har en venn som flyr fra LA i helgen med SAS og må vente 3 timer i CPH, fins det gratis voucher/pass eller noe lignende (som jeg kan gi, fra feks et program) som han kan bruke til loungetilgang? Eneste jeg finner er https://www.flysas.com/en/travel-info/at-the-airport/lounges/, koster 32 dollar for å kjøpe tilgang. Eller fins det andre programmer- feks LoungeKey Takker for alle svar.
Men det finnes også Lounge Key ja. Med adgang til andre lounges enn SAS sine, bla Carlsberg Aviator lounge. Som er helt midt på treet. Koster omtrent det samme, og du må ha et kort med Lounge Key adgang først.
Er ikke Eventyr Lounge på non-schengen et bedre alternativ når han skal til LA? Ikke vært innom den selv, men har hørt en del som har vært fornøyd med den. Så kan være verdt pengene. Kjapp googling viser at den koster 300DKK å kjøpe seg inn i.
Han kommer vel fra LA. Men skal uansett være mulig å komme inn i Eventyr lounge. Ville anbefalt den over de andre Loungekey/Loungepass-stedene.
Jeg er litt usikker på om man kommer til eventyrloungen fra pir E hvor USA går fra nå? Jeg prøvde å finne den nylig på en tur til LA, men var såpass sent ute at jeg bare ga opp. Men på topic: SAS loungen er dessverre det beste Kastrup har å by på. Oslo, Sverige og Helsinki har alle bedre lounger. I alle fall før Pontus legger ned til jul.
Den finnes! Begge veier, man kan gå gjennom passkontroll på C og gå «innenfor» til E. Dvs at man i alle fall kan gå i Eventyrloungen hvis flyet går fra E
Det gledes til en tur snarlig som jeg antar kommer til å gå fra E. Visste ikke at det fantes en slik gang. Noen som har erfaring med hvor lang tid man bør regne med å bruke på å gå fra Eventyr til E-gates?