Hei og hå Lander i Washington fra London på søndag. Har ikke hatt immigration der siden 19-pil-og-bue. Er det mye køer der eller? Lander vel i 18-tiden
Litt hit-and-miss ... kommer an på trafikken. Det som tar tid der er de jævlige people-mover'ne de bruker for å frakte deg inn ...
Det er fort 1,5-2 timer venting der… synes det er en av de verre stedene når det gjelder immigration. Anbefaler å stå nært der du kommer inn i people moveren, utgangen er samme stedet. Dummeste jeg gjorde var å gå å sette meg bakerst i tro om at de slapp oss ut der, men den gang ei.
Oppsummering er at det ikke var noe kø. Det var bare dem som var foran meg i flyet som stod i kø (ekstremt pussig opplegg med de bussene som kjører fra gate til immigration). Med andre ord så det lyst ut… but NOT. Det var heller "ingen" immigration officers. Det var to luker åpne for Visitors. Den ene ble forbeholdt crew. Resultatet var at selv om man var nr 20 i køen, så tok det 45 minutter. Blæh. Men nå er jeg på Onkel Danielsens anbefalte Hyatt. De har øl og jeg er glad som hyssing du bare vil.
Hehe, de gjør virkelig en innsats på IAD for å være en kjip immigration, selv når det ikke et mye folk..