Washington IAD - immigration?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fnate, 19. febr 2014.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Hei og hå

    Lander i Washington fra London på søndag. Har ikke hatt immigration der siden 19-pil-og-bue. Er det mye køer der eller?

    Lander vel i 18-tiden
     
  2. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Litt hit-and-miss ... kommer an på trafikken. Det som tar tid der er de jævlige people-mover'ne de bruker for å frakte deg inn ...
     
    Fnate liker dette
  3. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,850
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Det er fort 1,5-2 timer venting der… synes det er en av de verre stedene når det gjelder immigration. Anbefaler å stå nært der du kommer inn i people moveren, utgangen er samme stedet. Dummeste jeg gjorde var å gå å sette meg bakerst i tro om at de slapp oss ut der, men den gang ei.
     
    Islending and Fnate like this.
  4. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    18 tiden er ikke så verst. Største rushet er da over
     
    Hickok and Fnate like this.
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Oppsummering er at det ikke var noe kø. Det var bare dem som var foran meg i flyet som stod i kø (ekstremt pussig opplegg med de bussene som kjører fra gate til immigration).

    Med andre ord så det lyst ut… but NOT. Det var heller "ingen" immigration officers. Det var to luker åpne for Visitors. Den ene ble forbeholdt crew. Resultatet var at selv om man var nr 20 i køen, så tok det 45 minutter. Blæh. Men nå er jeg på Onkel Danielsens anbefalte Hyatt. De har øl og jeg er glad som hyssing du bare vil.
     
  6. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,850
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Hehe, de gjør virkelig en innsats på IAD for å være en kjip immigration, selv når det ikke et mye folk..
     

Del denne siden