Widerøe - Eurobonuspoeng

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Johnbern85, 13. mars 2017.

1. Johnbern85

Johnbern85 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    6
    Bonuspoeng:
    3
    hei
    Jeg fløy med Widerøe Bergen-Aberdeen for snart 4 uker siden i "SAS PLUS" eller "FLEX" som det heter mener jeg. Jeg har enda ikke mottatt poeng for denne reisen. Har snakket med både Widerøe, SAS og reisebyrå der Widerøe sier jeg må sjekke om den kvalifiserer til poeng. Noe som det gjør ifølge Widerøe sine nettsider. Så spørsmålet er ganske enkelt: noen som har en mistanke om hvor lang tid det vil gå før de blir registrert eller om jeg skal etterregistrere de nå?

2. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,161
    Bonuspoeng:
    113
    Etter 2 uker er det bare etterregistrere de på sas.no så kommer de innen få dager. Sas har hatt litt problemer med poeng godskreving i februar. Så du er nok en av mange som ikke har fått poeng i februar

3. Johnbern85

Johnbern85 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    6
    Bonuspoeng:
    3
    Da håper jeg se kommer snart

4. thecoldfish

thecoldfish Senior Medlem

Likes mottatt:
    495
    Bonuspoeng:
    63
    Har også hatt trøbbel med poeng fra Widerøe de siste månedene. Alle turene har måtte etterregistreres, men da kommer de til gjengjeld innen noen timer.

5. olekvi

olekvi Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    540
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg fløy OSL-GOT onsdag i forrige uke, og de poengene dukket opp automatisk i dag, så for meg ser det ut som det fungerer fint. (reise bestilt på wideroe.no)

6. awt

awt Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,013
    Bonuspoeng:
    93
    Bringer denne opp igjen jeg.

Hadde to turer med Widerøe for 14 dager siden, og tenkte jeg skulle etterregistrere poengene slik jeg har måttet noen ganger før.

Når jeg nå går inn på SAS' fantastiske nye sider for å gjøre dette er Widerøe det eneste (i det minste et av veldig få) flyselskap som ikke kan bruke det ferdige skjemaet, og man må gjøre alt manuelt, skrive melding, legge ved vedlegg osv.

Tidligere har jeg brukt det ferdige skjemaet uten problem, og poengene har kommet kort tid etterpå.

Er det noen som kjenner til hvorfor? Er det noe som er endret i senere tid, eller er det et resultat av den nye nettsiden?

7. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,161
    Bonuspoeng:
    113
    Brukte skjema 2 uker før nye nettsider ble lansert. Hvorfor aner jeg dessverre ikke

Del denne siden