6x ukentlig med E2. I salg nu WF356 17:05-18:15 WF357 18:50-22:00 Kilde https://www.facebook.com/wideroe.no/ Gode tider for helgetur, dårlige tider for videre connection hvis de i det hele tatt har interline med noen fra LHR.
Min anbefaling er å bruke minst mulig tid på LHR og heller utnytte hva London har å by på, men det e no meg da
For min del er det vel en 50/50 fordeling Det finnes jo noen veldig gode lounger på T5 og T3 som F loungene til BA, CX, AA og QF (nå er jo de fleste stengt da) I tillegg har de Concorde Room på T5 som ligner litt på The Private Room som jeg har vært noen ganger.
Hvis jeg får tilgang til Concorde Room med Widerøe skal du ikke se bort i fra at jeg flyr via Bergen istedenfor direkte fra Oslo. Men har man egentlig tilgang til noe lounge med Widerøe i London, de er jo ikke *A men kanskje noen avtale med lounge?
Du får nok ikke tilgang til Concorde Room med Widerøe. Tilgang til Concorde Room gis kun til de som flyr F med BA eller har GGL status og Concorde Room Card (da får du adgang også når du flyr økonomi) Men det finnes vel noen tredjepart lounger du kanskje kan bruke på LHR?
Widerøe er ikke med i *A, så nei, men ser de har kontraktslounger på noen av utenlandsdestinasjonene sine så kanskje det blir dette på LHR også.
Enn så lenge har ikkje Widerøe sjølv publisert loungetilgang på LHR: – https://www.wideroe.no/fly-med-oss/fast-track-og-lounge Samstundes skulle ein tru at sidan WF er med i Eurobonus-samarbeidet, så får ein kanskje tilgang til lounge utifrå om ein er EBG/EBD eller ikkje?
Jeg er med, uten fotball. Eller, nå tror jeg at jeg til og med hadde blitt med på pub med fotball.. Da er det ille!
Dette er jo meget gode nyheter for oss på riktig side av fjellet, om vi en gang får lov til å reise igjen! Fine avgangstider også. La oss håpe ruten varer mer enn noen måneder.
Det burde vel gi rom for å nå kveldsflya til Singapore – sett at WF og SQ er mogleg å kombinere. Det ser ikkje sånn ut no etter eit kjapt søk, men det kan jo endre seg.
London er nå et viktig marked i seg selv, så tipper at connection kommer i både andre og tredje rekke.
Absolutt! Loungetilgang og reiser vidare i F/C er sjølvsagt stas, men London (og resten av øyriket) er fullt av tilbod som eg gler meg til å oppleve så fort desse flaggermusene har pesta ifrå seg...
Widerøe kunne bookes sammenhengende med SQ på en reise TRF-CPH-SIN på SQ sine sider. Men du tenkte kanskje på bonusbilleter?
BGO–LHR–SIN kjem òg opp på SQ-sidene – ser eg no... Eg testa via WF-sida. Hjernecella tenkte ikkje lenger Eg tenkte nok på pengebillettar, ja.
Jeg mener å ha lest noen tråder her inne hvor det påstås at WF ikke kan bookes sammen med *A selskaper(utenom SAS) når det gjelder bonusreiser. Men jeg kan jo ta feil eller det har forandret seg