CLICKBAIT Fløy KRS-BGO i E klasse her tidligere i uka. kosta små pene 2598(EN VEI ) Dette ga meg den nette sum av 312 EBP(inkludert 25%gullbonus). Dette er jo bare tragisk? Var booket via jobb og de valgte eco... Flex vare bare noen hundrelapper dyrere
Jeg ble i går booket om til OSL-GOT med WF etter alt flyet mitt til ARN ble kansellert (lang historie). Da ble jeg booket inn i klasse D som skulle gi 1000 poeng (Hvis jeg leste riktig). Det var mer enn jeg hadde regnet med. Nå fikk jeg ikke sjekket hva jeg faktisk fikk, for det flyet ble også kansellert.
Pøh, i mine glansdager måtte jeg rykke ut på kort varsel til Hamburg. Lufthansa skulle ha drøyt 10000 for eco. Company policy sa nei til biz. Prisforskjellen var 500kr, den gangen var det enorm forskjell på poeng i biz og eco
Dette er vell det samme som sas tilbyr på fattigmanns billettene sine? Flyr av og til på slike i Europa og har sett noen latterlige poeng. her er to eksempler: Mars 6, 2018 Oslo-StockholmSK 0864 SAS GOBasic Points 312 312 Mars 6, 2018 Haugesund-OsloSK 0309 SAS GOBasic Points 312 312
SAS tilbyr 250/500 saftige poeng til den hungrige f-flyver, mens Widerøe har skrapt dette til beinet og tilbyr lusne 125/250 til den samme herremannen/damen som ønsker at flyve.
Det er verre enn som så: 125 EB-poeng får du berre med 25 % med EBG+-påslag. For resten av bølingen er det 100 EB på WFs såkalla eco low-billettar... PS Ikkje meinnga å flisespikke, Are
Jeg har nå fått 2 legs MOL - BGO - BOO med WF. Man kunne ha sendt meg kvelden før med SK, men nei... spare penger på hotell... fikk det til å fp litt poeng i eco med BOO-TOS og veien tilbake bare med SK. Eco+ hadde vært mye bedre... Klasse L 20-50% - hva er det i poeng? Teller WF kommersielle rutene egentlig som SK leg for status?
L-klasse gir 100 blanke, flotte EB-poeng. Tabell her. WFs kommersruter skal telje som kvalifiserande strekning for å få status, ja. 45 turer mellom Hammerfest og Tromsø skal gi gullkort og 4 500 grunnpoeng...