Yankee Stadium,NY

Tråd i 'Reisemål' startet av Maggie, 25. mars 2019.

1. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,576
    Bonuspoeng:
    183
    Til min store glede fant jeg ut at New York Yankees vs. Boston Red Sox spilles på Yankee Stadium når familien er i New York i sommer

For å være ærlig kan jeg ingenting om baseball.
    Noen her inne med noen stalltips?
    Fks hvor man bør kjøpe billetter osv? Hvor på stadion man bør sitte?
    Andre gode tips mottas med stor takk :)

https://newyork.ticketmonster.com/b...3arJKoH7bB2CEG1YY70geVUskuocxq33cByy1pGLbW-cQ

2. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,955
    Bonuspoeng:
    293
    Var der like etter at den nye stadion var ferdig. Kjøpte billetter på StubHub. 100% safe (har gjort det flere ganger).
    Vi satt helt øverst på «midten» og det var veldig greit. Kampen er lang men det serveres mat og drikke direkte på plassene. Så en kan kose deg, snakke, se litt kamp ++.

God kamp!

Maggie liker dette
  3. ILS2

ILS2 Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Baseball er ganske langdrygt på TV, men enda verre live når man ikke har reklamepausene å se frem til. Heldigvis har amerikanerne forstått dette, så på flere arenaer (kjenner ikke til Yankee Stadium) er det et usedvanlig godt underholdningstilbud innendørs (en flora av bespisningsmuligheter, voksendrikkestasjoner og til og med lekeområde for barn. Og som nevnt over; du kan få stolserverlng, men ofte greit å strekke litt på beina.

Jeg ville aldri tatt med mine barn på baseballkamp, dersom jeg personlig hadde en genuin interesse for ett av lagene. Til det varer kampene altfor lenge slik at unger mister piffen og går lei. Desuten har jeg alltid trodd at baseball var oppfunnet sånn at amerikanske menn kan ta seg 5 timer fri fra familien for "å gå/se på kamp!", ikke ta familien med seg :D

Maggie, Travellingalf and Wiolenze like this.
  4. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    11,533
    Bonuspoeng:
    183
    Brukte Seatgeek for et par år siden da jeg kjøpte basketball-billetter i Miami. Det funket bra og fikk en veldig god pris. Ser at de også har billetter til Yankees.

Hadde, som deg, ingen interesse for sporten og gikk dit mest for stemningen og det var absolutt verdt det.

Maggie liker dette
  5. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Beklager helt off-topic, men må bare lime inn dette bildet fra da jeg var der og så Big 4 i 2011 (ikket tatt av meg):
    upload_2019-3-25_10-57-58.png

Last edited: 25. mars 2019
  6. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    12,298
    Bonuspoeng:
    183
    Var der for nokre år sidan, me syns det var heilt topp. Snakka med nokre lokale som spanderte øl på oss og forklarte reglane ;-) Me kjøpte effektar for og heie på Yankees så då vart me tatt inn i varmen! Men det kan nok bli litt langdrygt for den yngre garde...

7. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,576
    Bonuspoeng:
    183
    Er det mat&drikke inkludert i billetten?
    Eller gjelder dette kun utvalgte billetter?

8. morradi

morradi Senior Medlem

Likes mottatt:
    673
    Bonuspoeng:
    93
    Best mulig bruk av et idrettsstadion, vil nå jeg mene, selv om slik kvalitetsmusikk egentlig egner seg best innendørs.

OttoL liker dette
  9. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,955
    Bonuspoeng:
    293
    Ikke i de vi hadde iallfall. Mener vi betalte ca. $20 pr. pers. Laaangt oppe men veldig god utsikt.
    Kan også bekrefte at det er massevis av «andre ting» å gjøre på stadion før og under kamp.

Edit: vi var to kompiser på kamp. Konene dro på shopping.

10. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,767
    Bonuspoeng:
    293
    Baseball er utrolig kjedelig, det skjer ingenting, og kampen varer i ørten timer.

Hvis du skal på kamp, dra når det har gått to timer av kampen, så får du med deg slutten.

11. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,576
    Bonuspoeng:
    183
  12. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,955
    Bonuspoeng:
    293
    Kampen vi var på varte i 5 timer.
    Vi var der litt før (ca. 30 min) og gikk etter 7 innings.

13. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,767
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg tenkte jeg ikke skulle ta i alt for mye. :cool:
    Vi ble i to timer, og ga opp.

14. Mysil

Mysil Nytt Medlem

Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    Som nevnt ovenfor, så er det slåball som varer veldig lenge – men jeg syns det var en morsom (amerikansk) happening.

Vi hadde ikke noe problemer og det er vel bare å bruke hodet; men området rundt stadion og subway-stasjonen(e) gir et noe røffere inntrykk enn downtown manhattan..

Del denne siden