Denne siden kan inneholde links til partnere som støtter oss hvis du handler fra dem.
En av de virkelig store hotellkjedene i verden, Hyatt, lanserer nå «The Unbound Collection» til sin hotellportefølje. «The Unbound Collection» blir det trettende i rekken av Hyatts hotellkjeder, som fra tidligere inkluderer blant andre «Park Hyatt», «Grand Hyatt» og «Andaz».
Hyatt selv skriver at «The Unbound Collection by Hyatt connects independently branded hotels with the strength of Hyatt’s resources and powerful customer loyalty program».
Som navnet tilsier, vil altså hoteller i «The Unbound Collection» tilby individuelle og unike konsepter, hvor hotellenes særpreg og egen identitet skal dyrkes. Hotellene vil derfor trolig bli mindre like enn det man kanskje opplever i de andre og mer tradisjonelle hotellkjedene som tilhører Hyatt. Samtidig får kundene fordelen av at hotellet er knyttet til Hyatts paraply, med de mulighetene det gir for bookinger, og ikke minst, tilhørighet til Hyatt Gold Passport, som er Hyatts lojalitetsprogram.
I porteføljen vil man finne både gamle og ærverdige hoteller, men også helt nybygde luksushoteller. Hyatt selv beskriver at kjeden vil tilby overnattinger i «upper-upscale to luxury properties».
The Unbound Collection ble lansert med følgende eiendommer: The Driskill Hotel i Austin, Texas USA, Hôtel du Louvre i Paris, Frankrike, Carmelo Resort & Spa i Carmelo, Uruguay og Coco Palms Resort i Kauai, Hawaii (som er under oppussing og vil gjenåpne i 2018).
Hyatt tilbyr fra tidligere en ganske imponerende portefølje hoteller, men er ikke den kjeden som er best representert i Europa. Porteføljen inkluderer følgende kjeder: Park Hyatt, Grand Hyatt, Andaz, Hyatt Regency, Hyatt Centric, Hyatt, Hyatt Place, Hyatt House, Hyatt Ziva, Hyatt Zilara, Hyatt Residence Club og Hyatt Residences, og nå i tillegg altså The Unbound Collection.
Ved utgangen av 2015 hadde Hyatt 638 eiendommer i 52 land over hele verden.
Du kan lese mer om «The Unbound Collection» på deres hjemmesider!
Legg igjen en kommentar