Denne siden kan inneholde links til partnere som støtter oss hvis du handler fra dem.
Gode nyheter! Den siste av KLMs Boeing 777-300ER er i hangaren for å bli utstyrt med full-flat Diamond seter i World Business Class (WBC).
Det betyr at alle fly i KLMs interkontinentale flåte nå er utstyrt med nytt interiør.
Boeing 747, Boeing 777-200ER og Boeing 777-300ER har full-flat seter i en 2-2-2 konfigurasjon. De nyere Boeing 787 Dreamliner-flyene har en annen type seter, såkalte «reverse herringbone», som gir alle passasjerer direkte adgang til midtgangen. Økonomiklasse har også fått nye slimline seter og et nytt underholdningssystem. Det har tatt KLM i alt 4 år å bygge om hele flåten med siste generasjon seter.
Airbusflåten
Det har lenge vært usikkert om KLM også vil bygge om sine Airbus-fly. De blir mest brukt på korte ruter. I tillegg har selskapet begynt på en utfasing av disse flyene. Likevel har KLM valgt å oppgradere disse flyene også. I følge de siste opplysningene vil de første oppgraderte flyene være i luften i 2018. Inntil da må vi nøye oss med de gamle angled-flat setene.
Denne artikkelen er opprinnelig skrevet av Erwin Lansing på vår søsterside insideflyer.dk
Legg igjen en kommentar