Er det slik flyselskapa vil gje lojale kundar betre service i framtida?

Denne siden kan inneholde links til partnere som støtter oss hvis du handler fra dem.

Air New Zealand og Microsoft testar i denne videoen intelligente briller, dette skal hjelpe kabinpersonalet med å gje kundane ein betre service i framtida

I denne videoen kan du sjå korleis hologrambriller i framtida kan hjelpe kabinbesetninga med å gje kundane betre service. Brillene kan lese passasjeren sitt humør, informera om passasjeren sitt namn og passasjeren sin lojalitetsstatus!

Dersom denne brilla vert teke i bruk vil det revolusjonera måten ein kan skreddarsy servicen for kvar enkelt kunde. Vi gler oss til å sjå om dette vert ein realitet!

Har du lest artikkelen om Tripadvisor som kåra verdas ti beste flyselskap?

Denne artikkelen vart først skriven av Peter Krogh Frausing på vår systerside, Insideflyer.dk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *