God søndag fra tåkeheimen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 29. april 2018.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    878,222
    Bonuspoeng:
    293
    0C8D7021-5333-4BB3-A5ED-5EF91704401D.jpeg Fire uker til neste flytur .., har to barn på tur, en i Tennessee og en i Barcelona, den tredje hadde fire ess-A-ess flygninger i forrige uke ..
    Sånn går det når de blir bortskjemt med for mye fly i barndommen ..

Ha en flott dag alle sammen

Stuttfeiten, Misterix, kjeeli and 5 others like this.
  2. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    66,933
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Belgia!
    Gårsdagen ble tilbragt på ølfestival, med tilhørende smaking. Det ble drukket en del øl.
    Etterpå spiste vi asparges, blåskjell og snegler. Nammenam!

I dag skal vi tilbake og smake på mer belgisk øl, før bolaget tar oss hjem til OSL.

Det er fint med fridag i morgen...

3. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,965
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag fra "utenfor tåkeheimen". Strålende sol her ute blant havstrilene. Litt etterrakst med selvangivelsen hvor ca 7500 i restskatt skal trylles om til minst det samme tilbakebetalt ( pendler). Har ikke spesielt dårlig samvittighet, jeg har bidratt ganske så solid til fellesskapet etter justering også. Utpå ettermiddagen skal WF589 vispe meg ned til KRS, og så venter en liten uke med kroferie i Danmark. For så vidt hyggelig ( og AmEx og MC skal dras flittig for alle), men ikke no' muligheter til å hanke inn grunnpoeng :( .

4. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    878,222
    Bonuspoeng:
    293
    Leffe på tap i loungen i BRU ...

5. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,965
    Bonuspoeng:
    183
    God søndags ettermiddag fra bollebua i sørenden av nye BGO. Ganske mye folk ute blant allmuen, men brukbart med plass her inne. Evt tåke har bokstavelig talt blåst bort. Nydelig flyvær.

Stuttfeiten liker dette
  6. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    11,961
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra et solfylt Bratslava!

Fin liten by, men helt klart en plass man ikke trenger mer enn en dag. Om 2 timer går bussen til VIE, hvor LOT tar meg til Warszawa for natten og så hjem i morgen tidlig.

Ha en fin søndag, med eller uten 27 grader.

ArthurDent and Stuttfeiten like this.
  7. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,582
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra LHR!

Sitter her og venter på at bolaget skal ta meg hjem. Så ser man et par A380'er komme inn, først en SQ så en BA, og det er ikke fritt for at det skaper et savn etter en tur i en større fugl enn kveldens 737. Langt. Dessverre ingen planer, men så vidt jeg vet vil neste AmEx-faktura vise +100k, så det er bare å begynne planleggingen...

Ha en flott søndag kveld, om den brukes til paroleskriving eller reiseplanlegging!

8. petterel

petterel EBD og QPP

Likes mottatt:
    887
    Bonuspoeng:
    93
    God aften fra Kjevik! Deilig å kunne fly litt igjen - enda bedre når man må fly Oslo-Trondheim-Kristiansund. Nå er det hemat før det braker løs med eksamen i morgen. SK222 skal få den ære.

9. WannaBeFrequentFlyer

WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

Likes mottatt:
    1,406
    Bonuspoeng:
    113
    God tidlig kveld fra MUC. Noen som er rammet av strømkaoset på Schiphol? En venn av meg (med 5 andre) sitter i Pisa og venter på KLM som foreløpig er 4 timer forsinket. Blir nok overnatting i Amsterdam på dem. Antar dette er en grei EU261-sak?

ArthurDent liker dette
  10. Edvard

Edvard 一期一会

Likes mottatt:
    11,215
    Bonuspoeng:
    183
  11. kjeeli

kjeeli Veteran

Likes mottatt:
    28,430
    Bonuspoeng:
    183
    God Aften! Dagen har vært lang og travel.
    Først Konfirmasjons seremoni for Junior i Oslo Rådhus, så en sammenkomst i heimen for de familiemedlemmene som fikk billett til seremonien. Selve Konfirmasjons festen blir på vestlandet om noen uker.

Så da har Junior fått gaven: Den lange veien til Tokyo. Han fikk overlevert en perm med 13 sider hvor reisen ble forklart med bilde og tekst fra A til Å.
    Guttungen ble mer og mer fornøyd ettersom han kom lengre og lengre ut i reisen, blir mye nytt for han på denne turen. Men han gleder seg mye til Upper deck på 747 BKK-MUC.
    Han sa etterpå at: Skjønner hvorfor vi må via MUC, ellers hadde jeg ikke fått 747.
    Hyggelig når gaven faller i smak:) Enda hyggeligere at jeg må være med som anstand på turen :D

DanH, Upsaker, ArthurDent and 7 others like this.
  12. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,634
    Bonuspoeng:
    293
    Helt klart eksempel til etterfølgelse.
    Godt mine unger fortsatt er et godt stykke unna den alderen så jeg har god tid til å planlegge :)

Del denne siden