Må si det er hakket over LH first som er den eneste first class jeg kan sammenligne med. Mye mer privat
Gleder meg til å følge turen videre! I anledning ANA F, er det noen som har en «oppskrift» på hvordan jeg sikrer meg billetter der?
Et glass Hibiki 21, Kabosu og petits fours, avslutningsvis. Fantastisk tur så lang. Må snart få meg et par søvn så jeg er klar for en barcrawl i Tokyo i morgen kveld.
Nydelig med ANA F, hvilken Champagne ble servert denne gang? Føler de bytter mellom Krug Grande Cuvee og Krug 2004
Landet omtrent på rutetid. Tok buss inn til Shinjuku. Bussturen skulle vanligvis ta 45min, men pga trafikk så tok turen 1t 45min.. Møtte en kompis som fløy inn med Austrian business. Så ble det ramen, drinks og karaoke til tidlig morgen..
Kan du forklare Korleis dei pengespela fungerar? Eg gjekk innom ei bule der det satt ein haug med locals og stirra på dei sprettande ballane uten eg skjønte noko som helst.
Tja, fremdeles ikke helt klok på det etter to runder.. Putter sedler på maskina og så får du små stålkuler som du skyter mot et mål i midten. Treffer du målet, så spinner det tall rundt på skjermen og du kan vinne flere kuler. Du kan spille til det er tomt, eller så kan du trykke avslutt. Da kommer det ut et papir som du viser i kassa. Du får så noe som ligner gullbarer. De må du så ta med ut av bula og levere på et annet sted, ofte i samme gate, der du får utbetalt cash..