Hei, Jeg har tidligere forlengt Flying Blue poeng fra å utløpe på dato ved å benytte KLM Mastercard fra Resurs Bank. Dette ble det slutt på så nå lurer jeg på hva som er enkleste måte å forlenge poeng på idag utenom å fly? Har ca 100k poeng som utløper 1 Mars.
Hvis ikke du kan fly, så må du ha et nytt kredittkort og bruke det. Du vet at du kan forlenge ved å fly sas, sant, men du legger inn FB-nr i stedet for EB nr? Jeg kjøpte en billett BGO-OSL til 498 kr, la til FB nr og fikk fornyet poengene i 2 nye år.
Takk Neonex, Ante ikke at jeg kunne forlenge ved å fly sas, takk for tips. Om jeg ikke får tid til flyreise, hvilke kredittkort er det som fungerer til dette nå?
Ok, regner ikke med det er så lett få utenladsk kredittkort så da må jeg prøve å få lagt inn en kort reise snart. Tusen takk.
Veldig bra tips! Ser det tar en uke fra family pool er oppretta, til du kan overføre poeng. Vet du om det er slik at «pool-eier» kan overføre sine poeng til «poolen», og dermed få poengene forlenget? Eller bør jeg få en annen person til å opprette «poolen» og dermed eie «poolen». Før jeg deretter overføre poengene?
Du trenger at en annen person oppretter en ny Familiy pool. Denne inviterer så personen som har poengene på sin konto, og overfører dem til seg selv ("poolen"). Flere har brent seg på seg på dette. Har du først gjort det på feil måte må du vente minst 6 måneder for å gjøre en endring, og da har kanskje poengene gått ut på dato!
Antall poeng er basert på avstand ("miles") multiplisert med en opptjeningsfaktor. 500 miles er minimum der avstanden er kortere (BGO-OSL = ca 300 miles). Opptjeningsfaktoren er 10% i Go Light, så da skulle det bli 50 Flying blue poeng. https://www.flyingblue.com/en/earn/partners/airline-scandinavian-airlines
Hei. Takk for tips! Vet du om poengene kan overføres med en gang eller om det er noen forsinkelse? Har noen poeng som går ut om 4 dager så haster.
Det var ingen forsinkelse da jeg gjorde dette sist, og heller ingen obligatorisk ventetid. Det var i 2024, så ting kan ha endret seg.
TUSEN TAKK FOR TIPS! Det fungerte helt glimrende. Poengene ble overført med en gang og fikk 2 år forlenget levetid Dette forumet er helt rått!