Jaja… Hadde tydeligvis lagt inn et bud på 5000 poeng, og Jaggu gikk den igjennom 23 timer før avgang.
Noen som vet hvorfor OSL-TOS ALDRI er tilgjengelig for bud til SAS Plus? Selv om det er lenge til flight eller kort, så har jeg aldri hatt mulighet til å by på disse. Noensinne.
Strekning: CPH-BKK Fra: Go Til: Plus Minstebud: 17000 poeng Bud: 17000 (lavt) Status: EBG Pax: 3 Gikk budet gjennom: Ja, 6 timer før ingen budrunde
Sas budgivning er jo helt bananas - skal CPH - SFO i morgen og i live auksjonen er høyeste bud fra pluss-> BIS 231 475. Og det er fortsatt 16 timer før frist. Hadde det ikke vært billigere for budgiver å kjøpe billetten med bonuspoeng direkte? (Jeg forstår godt at SAS synes live bud er god butikk)
Som jeg har nevnt tidligere må dette være noe av det smarteste SAS gjort på lenge. Nå er nok noen av de summene litt misvisende pga omregning av kroner til poeng, samt diamantbonus etc. Likevel, det ser ut som om noen er villige til å sprenge bonus-sparegrisen på det vi ser på som dårlig verdi, og ingenting er bedre for vår del at poengene brukes på det vi ikke skal ha.
Strekning: EWR-CPH Fra: Plus Til: Biz Minstebud: 25000 poeng Bud: 27100 + Goldboost(lavt) Status: EBG Pax: 1 Gikk budet gjennom: Ja, 5 timer før ingen budrunde. Jeg hadde siste budet som gikk inn. Kunne kun velge 1H så det var greit flaks. Ellers må jeg melde om et crew i perlehumør og meget god service på SK910!
Strekning: Cph-Bkk Fra: Plus Til Bis La ikke inn bud, men da live budrunden var ferdig endte det på 32000. Forsøkte å by 26000 poeng like før slutt, men en må kanskje by mer enn 32000 for at diamantbooster skal gi effekt? Fikk iallfall beskjed om at bud var under minimumsbud. Cash-bud kostet 6100kr.
Strekning: CPH-SFO Fra: Plus Til: Business Minstebud: 31 000p Bud: 32 090 (lavt) Status: EBG Pax: 1 Gikk budet gjennom: Ja, 6 timer før
Strekning: LAX-CPH Fra: Plus Til: Business Minstebud: 29 000p Bud: 31 300 (lavt) Status: EBG Pax: 1 Gikk budet gjennom: Ja, 24,5 timer før