Den store Trumf-tråden

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Neonex, 02. jan 2018.

1. madsop

madsop Medlem

Likes mottatt:
    120
    Bonuspoeng:
    33
    Kan stadfeste dette. Får 1% for Trumf-medlemskap, 1% for Trumf kredittkort (som det heiter no) og 1% for Trumf pay.

Attached Files:

Storbaba and Rapolo like this.
  2. Skarven

Skarven Senior Medlem

Likes mottatt:
    789
    Bonuspoeng:
    93
    Da tvinger jeg straks ene dattera vår inn i "Meny Mer". Hun setter så opp automatisk overføring fra Trumf til hennes Eurobonus konto. QR koden deles med meg og så skal den brukes på Meny. Hun er selvfølgelig er med i vår point-sharing gruppe!

Hva langtids varer bør jeg kjøpe i dag? Uke tilbudet er jo relativt kjedelig så jeg burde kanskje vente enda en uke? En del Taco produkter er jo verdt å handle...

Triple Trumf + 10% velkomst bonus må jo nyttes!

Last edited: 13. febr 2025
    livinspeed and Spielhaug like this.
  3. DJasko

DJasko Pharmacist

Likes mottatt:
    112
    Bonuspoeng:
    33
    Joda, det er helt korrekt. For at folk skal bruke trumf pay, og trumf kredittkort hadde de kampanje ut 2024 på dette, denne 3r videreført i 2025. Legger ved 2 handler her. En fra trippeltorsdag igår og en fra torsdag uken før.

Jeg har sluttet å bruke amex hos Norgesgruppen da jeg henter inn flere poeng her, og klarer CT uten Norgesgruppen.

Screenshot_20250214_113049.jpg Screenshot_20250214_113100.jpg

btm liker dette
  4. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,601
    Bonuspoeng:
    113
    Denne er avklart for lengst i innleggene ovenfor - jeg glemte summeringen av Trumf VISA + Trumf Pay... My bad :oops:

5. Havnissen

Havnissen EBG

Likes mottatt:
    35
    Bonuspoeng:
    13
    750kr "velkommen tilbake" bonus hos Fjordkraft

Attached Files:

themichael liker dette
  6. themichael

themichael Veteran

Likes mottatt:
    4,239
    Bonuspoeng:
    113
    Hvor finner du dette tilbudet? Jeg ser bare de vanlige 500 kroner, som følger med høyere påslag og månedsavgift (både på trumf.no og fjordkraft.no):
    upload_2025-2-18_13-48-27.png

Avtalen du publiserte virker som en grei deal for meg, siden mye av avtaleperioden ligger utenfor vinteren.

7. SundalBonus

SundalBonus Medlem

Likes mottatt:
    68
    Bonuspoeng:
    18
    De har altså redusert månedspris med 50% og senket påslaget. Ser ut som det er en pågående "vårkampanje", ref https://www.fjordkraft.no/strom/stromavtale/spotpris-strom/

At du får 750kr trumf i tillegg er jo gull. Ser at trumf-tilbudet som tilbys på fjordkraft sine sider fortsatt har de "gamle" prisene (69 kr/mnd + Påslag 5,9 øre/kWh) og 500kr i trumf..

8. SundalBonus

SundalBonus Medlem

Likes mottatt:
    68
    Bonuspoeng:
    18
    Tilbudet er knyttet til tidligere kundeforhold, derav teksten "velkommen tilbake"-bonus. Ser ikke ut til at det tilbys nye kunder, dessverre.

9. DJViking

DJViking Medlem

Likes mottatt:
    153
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg fikk melding i Trumf-Appen om en automatisk overføring til EuroBonus på -900kr. Jeg klarer ikke å finne ut hvor de kommer fra.
    Vanligvis så har jeg fast overføring for 100kr, så hvordan det hadde havnet over 900kr der finner jeg ingen informasjon om. Heller ikke noe slikt tall fra ViaTrumf.

10. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,957
    Bonuspoeng:
    293
    Hvor lenge siden sist er det du var fjordkraftkunde? Har dessverre ikke fått et slikt tilbud selv, men kan jo være det er for lenge siden jeg var kunde eller at jeg den gangen valgte å ikke tillate reklamemails fra dem :(

De hadde akkurat et tilbud med 750 trumf i velkomstbonus som gikk ut 12. februar, men erfaringsmessig har de tilbud med 750 eller 1000 trumf forholdsvis ofte.

11. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,621
    Bonuspoeng:
    183
    Har du sjekket kjøp fra langt tilbake i tid? Hotels.com utbetaler 120-150 dager etter oppholdet, og da får du trumf for det. Men det viser utbetalt den datoen du bestilte på Viatrumf. Feks du bestilte 1.juni 2024, bodde der 1.oktober 2025, og får utbetalt trumf fra Hotels idag. Da vil trumf stå utbetalt 1.juni 2024

Preference liker dette
  12. Mysterio

Mysterio Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,448
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg fikk også et større beløp fra hotels.com i dag for et besøk gjennomført fra sensommeren, så sjekk gjerne "mine kjøp"-siden på viatrumf.no

13. Havnissen

Havnissen EBG

Likes mottatt:
    35
    Bonuspoeng:
    13
    Jeg sa opp forrige avtale med Fjordkraft i Oktober/November i fjor.

14. Havnissen

Havnissen EBG

Likes mottatt:
    35
    Bonuspoeng:
    13
    Får ikke lagt ut link til tilbudet her. Kan sende på melding om noen vil ha.
    Om du er tidligere kunde og ikke har mottatt mail så er del vel bare å sende melding til kundeservice og referere til tilbudet.
    Det står ingenting om at du må ha vært kunde innen en x dato.

15. DJViking

DJViking Medlem

Likes mottatt:
    153
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg har sjekket Hotels.com
    Den er ikke utbetalt ennå (reise September 2024), og ingen beløp hos ViaTrumf står på 900kr.

16. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,957
    Bonuspoeng:
    293
    Det tar litt tid fra transaksjoner utbetales til de går fra Bekreftet til Overført til Trumf på trumfnetthandel.no, men de dukker som regel opp i oversikten på trumf.no med en gang. Som sagt da med bestillingsdato som transaksjonsdato i oversikten.

17. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    26,379
    Bonuspoeng:
    183
    Har du so mange transaksjonar på ca 900 kroner då? Har du hugsa å justere for summen du hadde på trumfkontoen før og etter overføringa?

Ettersom det er snakk om sopass mykje vil eg tippe det er ei hotellbooking.

18. DJViking

DJViking Medlem

Likes mottatt:
    153
    Bonuspoeng:
    43
    Det var min Hotels.com kjøp som ble overført.
    819+89 = 908kr
    Ser nå også at status på ViaTrumf er oppdatert der med Overført. Det var ikke oppdatert sist jeg sjekket.

19. Mysterio

Mysterio Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,448
    Bonuspoeng:
    93
    Irriterende at datoen for overført kun fremkommer på telefonen, men ikke på nettsiden via PC. Noen datakyndige som klarer å "tvinge" frem denne infoen på PC?

Last edited: 19. febr 2025
  20. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,601
    Bonuspoeng:
    113
    Hvor finner du den på telefonen??

Del denne siden