God morgen. Ny barrista i dag. I hvert fall ikke sett henne før tror jeg. Brant melken mer en normalt, men det er sånn jeg liker den, så kanskje CRM-systemet er forbedret. Ikke så langt i vesterled, men litt vestover i dag.
God tysdag frå godstolen. Eg sov ekstra hardt inatt på grunn av smertestilande mot tannverk. So då blir det å nytte fleksitida, og reise i vesterled mot Florøida rimelig snart. Bestille flytur og kanskje?
God morgen fra MBT. Endelig utenlandsreise igjen. Først til MUC on noen timer, før møte/Q&A med LH sjefen samt omvisning i en ny A350. Skal prøve på noen bilder. Reisen videre går til Taipei, LH A380 til BKK og EVA med en 777-300 videre til TPE. Foreløpig plassert i 20D hos LH og 2A hos EVA.
God morgen fra Sølvbyen. Etter å ha lest rykter om at det blir dyrere å kjøpe biodrivstoff dersom man vil være en Bevisst Reisende (tror nok at ryktene var feiltolkinger), ble det handlet litt drivstoff for de neste to turene våre. Dermed er Eks-forloveden snart i mål med 5000 nivåpoeng og nytt gull er opptjent. Hennes tiende. Så får vi se om SAS viser nåde og overser at de ikke er opptjent i rask rekkefølge. Ha en fin tirsdag!
God morgen fra et solfylt hjemmekontor i hovedstaden. Her fikk man endelig ut fingeren og booket et Hamburghotell litt lenger utpå våren. Med null kjennskap til byen, både områder og hoteller, endte det med "bind-for-øynene-og-spinn-globusen"-metoden. Blir nok fornøyd. Nyt dagen!
God morgen fra kontoret i Dhahran. 7,5 arbeidsdager igjen her nede før jeg (forhåpentligvis) reiser hjem permanent. Mulig jeg må noen turer ned i april og mai, men ikke like lenge som turene har vært siden jeg kom ned hit i august. Klar for å komme hjem til norsk vår nå. Ha en strålende dag! Høyeste setenummer du har hatt på mange år?
God formiddag fra Oslo! Her er det full fart og plutselig ny tur til Helsinki i morgen, tur retur på dagen så egentlig temmelig masete, men må man så må man. Droppet SK på utreisen da deres alternative var ubarmhjertig med avgang 06:00, så da blir det Finnair uten FT og status, men heller det enn å legge seg ti minutter før en må stå opp.
God formiddag fra kontoret. Full fart fra første stund etter ferie. Det er ulempen med å være borte en uke. Ingen gjør jobben min.. Men jeg fikk inn en treningsøkt før jobb, og har sovet godt etter retur fra Taipei i går. Reisebrevet skal avsluttes, kanskje det blir i kveld? Ha en fin en!
God formiddag fra kontoret i nordvest. I går kveld klarte jeg ikke å holde bookingfingern i ro. Så da ble det bestilt country tur til Nashville for meg, min nevø og svoger i februar neste år. Det er sistnevnte som på død og liv skal til Nashville og jeg henger egentlig bare på og hjalp med bestilling. Artig å være med jomfruer for første gang i Business.
Er du på veg austover? Skyene indikerer i alle fall det. Trasig at du ikkje får deg tur til California. Slikt er alltid utruleg surt å avlyse. Vi får krysse fingrane for at alt går bra
God ettermiddag fra Oslo sentrum. Her er det hektisk jobbing, men rakk å finne ut at SAS har endret hjemreisen vi skal ha om noen uker med hele 5 minutter. Dermed var det fritt frem for å endre avgang, og benyttet anledningen til å booke om til hjemreise en annen dag. Denne hjemreisen var egentlig betydelig dyrere enn opprinnelig booking, så klager ikke på den