Har jobbet litt for å få til turen på akkurat denne dagen. Startet først med en booking på nett i begynnelsen av september ZRH-FRA-ORD-FRA-GVA-ZRH i C hele veien. 14 dager senere fikk jeg booket om til OSL-FRA-ORD-FRA-OSL fortsatt i C. Morgen flyet OSL-FRA med LH gir fin fleksibilitet angående posisjonering til hva som eventuelt slippes av F billetter fra FRA, man kan også klare å komme seg til MUC for F avganger derfra. Nå var det bare å vente til det nærmet seg avreisedag og håpe at det ble sluppet noen F billetter, satte opp varsler på AF. Fredag kveld kl 21:53 dukket det opp en mail med 2 seter ledig. Da satt jeg sammen med @holmen nede i byen, han hadde forståelse for at jeg måtte ringe der og da. Ble satt på vent noen ganger. Virkelig en tålmodighetstest var det, men etter 30 min var det i boks med F på utreisen. Fikk beskjed om at det måtte sendes til EB avdelingen for rekalkulering på lørdag, den avdelingen åpner ikke før kl 12:15 i helgene. Halv tre tikket det inn en mail med nye billetter Nå var det bare å håpe på nytt F slipp til hjemreisen, søndag morgen kl 08:29 kom det varsel med 3 ledige F. Var bare å smøre seg med tålmodighet frem til sas tlf åpnet kl 09. Kom fort gjennom og fikk tak på 2 plasser der også. Totalt med skatter, avgifter og ombookings gebyr ble det 2666 kr pp + 175k poeng og CT. Da er forhistorien unnagjort og kan komme til dagens agenda. Hipp Hipp Hurra, Junior fyller 20 år i dag Da er en tur med LH F passende gave. Måtte tidlig opp for å rekke flybussen
Plass på første rad Tok litt tid før vi kom oss avgårde, og frokosten som ble lastet på i Frankfurt i går ble servert Begge prøvde bare å slappe av resten veien til FRA, har en lang dag foran oss. Fremme ca 30 min etter skjema. Blæh, det ble brogate
God tur og gratulerar til "junior". Det blir ikkje lett å overgå denne gåva ved framtidige åremålsdagar. Fly pent!
Ser at det blir FCL istedenfor FCT hvis jeg får spikret en tur med LH før alliansebytte. Sitte å drikke champagne mens man ser på fly slår å sitte å drikke champagne mens man ser på en parkeringsplass. Selv uten bil til flyet
FCT fra lufta Deilig med en spaser tur til Rakk ikke å bli sulten igjen, men men på’n igjen Da tror jeg vi er ferdig med dagens frokoster. Trenger en formiddagshvil nå.
Det var deilig med en cowboystrekk, fikk et rom hver. Jeg var nesten like flink til å re opp etter meg selv som @Sunnfjordingen var
Mistenkelig likt på rommet eg låg og småfeis på for halvanna veke sidan. Er det fyrste rom til høgre?