God tidlig ettermiddag fra MBT og nok en tur i skogen; Morgenen ble brukt til å bruke en CT, 3 dager i NYC midt i mars med Sabena ut og OS hjem. Dattera mi blir med på turen, henne får velge rad 1 hos OS siden jeg la inn henne Senatornummer mens jeg ikke får siden jeg bare bruker EBD.
God morgen fra Florida. Her har vinteren kommet for fullt, og jeg måtte ta på genser til frokost. I dag står shopping på programmet. Hjemreisen nærmer seg med stormskritt, og 7åringen er redd for å ikke få kjørt alle berg-og-dalbanene før vi drar.. Men vi prøver så hardt vi kan! God siste lørdag i 2023!
Her inne var det ikke mye liv i dag! Samsvarer litt med hvordan jeg føler meg, fikk akutt bronkitt i går. Holdt på å krepere på stuegulvet, fikk nesten ikke inn oksygen etter ett hosteanfall. Fikk hentet meg inn igjen og dro av gårde til legevakten, ble mye venting der. 4 timer senere kunne jeg nyte astma medisin, og ting har begynt å løsne litt. Håper andre får en bedre kveld enn meg.
God kveld. Her har man tenkt og snakket mye, men ikke fått gjort en skit. Mañana, mañana. Kjenner jeg blir i dårlig humør av slikt. Satser på at bobler og T-bones kan heve stemningen imorgen. Ha en fin siste lørdag i 2023!