Hei, Hvordan kommer jeg meg alene til NYC eller Philadelphia en gang de nærmeste 6 mnd. på Første klasse? Betaler med Amex CT. Meget dårlig service på 64816099. Noen tips?
Kommer litt ann din forventing, jeg har alltid fått god hjelp gjennom CT telefonen, ikke noe pes om du gjør litt hjemmelekse selv før du ringer, de bare booker for deg, de er ikke reisebyrå.
Ja, jeg pleier alltid før jeg ringer ha backup plan, alternative ruter og datoer... booker gjerne C først, så får jeg heller endre og finjustere på bestillingen senere. F finner man som regel ikke før det nærmer seg utsreise.
Booket en business-billett med SAS, men det er ikke det jeg vil ha. Jeg har meget stor fleksibilitet på avreise og retur. Tror jeg møtte på en meget gretten konsulent hos SAS/Amex. Det nytter vel ikke å booke en C med for eksempel Lufthansa og deretter vente til 14 dager før og oppgradere? Hvem andre enn Lufthansa og United har bonusbilletter på 1 klasse? Og finnes de? Jeg gir ikke opp? Brukte United sin bookingtjeneste som backup, men den hadde konsulenten liten tro på?
Hadde gjort ganske mye forarbeid med bruk av United sin bookingtjeneste. Den hadde konsulenten liten tror på..jeg ringer nok tilbake på mandag. Lufthansa og United som flyr 1. klasse til NYC og Philadelphia?
Du kan booke C hos Lufthansa nå å endre billetten 14 dager før, hvis ledig F. Se også på billetter til Washington, Chicago og Boston og så et leg med United innenlands.
Ta gjerne en kikk på denne listen over flights som kan bookes med Eurobonus. Så er det bare å søke seg igjennom. https://insideflyer.no/forums/threads/f-ruter-som-kan-bookes-med-eurobonus.6578/ Ellers finnes det jo de mennesker som fikser ruter for andre. Jeg personlig tar 2 flasker champis for bryderiet, men er sikkert flere på forumet som gjør slikt.
Kun Lufthansa og United som flyr F til USA med eb poeng. Og husk at det kun er saver som er tilgjengelig for oss. -Denne er ledig på tirsdag Frankfurt, DE (FRA) to New York, NY, US (JFK - Kennedy) LH 404 | Boeing 747-8 Intercontinental -Torsdag så har du to muligheter: Frankfurt, DE (FRA) to New York, NY, US (JFK - Kennedy) LH 400 | Airbus A380-800 og Frankfurt, DE (FRA) to New York/Newark, NJ, US (EWR - Liberty) LH 402 | Boeing 747-8 Intercontinental -Retur via BOS 3oktober Boston, MA, US (BOS) to Frankfurt, DE (FRA) Mulig det dukker opp bedre alternativ jo nærmere du kommer avreise. Og du kan fly New York/Newark, NJ, US (EWR - Liberty) to Boston, MA, US (BOS) 7:38 pm - 8:58 pm (1h 20m) UA 994 | Boeing 737-900 Om du ikke vil ta tog til BOS.
Eller en champagne tur til 18 000,- og 20 000 EB poeng https://www.sas.no/en/explore/sas-dreams/champagne-tour/
Så om jeg ikke får det helt til selv så kan du finne ledige seter. Jeg må deretter ringe SAS Amex for bestilling?
Skriv datoene du ønsker å reise, så kan sikkert folk her inne hjelpe deg.. Men alternativene til NYC er svært begrenset på Første klasse. Er vell bare et alternativ som er «ekte» førsteklasse, og det er lufthansa.. Bedre å fly Swiss/Austrian/SAS business enn United F,(med mulig unntak av nye polaris?) Lufthansa blir tilgjengelig først 14 dager før avreise. C
Om du ønsker å booke i dag, så må du enten finne noe United F, som ikke helt er verdt det.. Biz fra andre leverandører er fullt på høyde. Eller booke Biz med noen andre, og så vente til 14 dager før, for å se om Lufthansa slipper billetter på disse dagene i F. For å å ringe Tallinn og endre billetten.. C