I nettbutikken, levert på døren eller hent i butikk. FÅ 10% TRUMF-BONUS I SPAR NETTBUTIKK DENNE UKEN Gjør ukeshandelen i vår nettbutikk og hent varene selv i butikk eller få de levert rett på døren. Hvis du har glemt noe eller ønsker å fjerne noe fra handlekurven, kan du enkelt endre bestillingen din frem til 6 timer før valgt leveransetidspunkt. Denne uken får du også hele 10% Trumf-bonus på hele handelen. I SPAR nettbutikk får du: Samme priser som i våre butikker Oversikt over varer du kjøper ofte Alle ukens tilbud Mulighet for å velge erstatningsvare hvis varen du ønsker er utsolgt
25% trumf på bleier og barnemat går vel storsett hele året. Får håpe de kjører denne 40% 4-5ganger i året. Første gang var i mitten av september så er vi heldig ser vi den igjen i januar. Leit at nettbutikken ikke gjeller hele lander
Jeg tipper det er tomt her i huset i løp av desember engang. Eneste måtte være de geniale hvitløks terningene, selv om jeg er redd disse også går i ned på høykant, siden vi bruker endel hvitløk i matlagingen.
Får vi andre som ikke har fått nyhetsbrevet 10%? Jeg sendte mail til Spar og har ennå ikke fått noe mer svar. De bekreftet bare med "Det gjelder ut denne uka".
Fikk endelig svar idag fra Spar, jeg sendte tidlig fredag 2. desember. J eg bestilte i går søndag og betalte i går søndag.... Betyr muligens at kjøpet ikke blir registert :O.. Er spent på neste svar. 1. Hei! Kan jeg være sikker på at det blir registert da jeg ikke ser det noe sted på nettsiden? 2. "Hei Så lenge din ordre ble lagt inn forrige uke med levering samme uke skal det bli registrert. Mvh SPAR kundeservice..."