11 flyvninger, 7 flyselskap og mange timer i økonomi – en Star Alliance rundreise til Australia

Tråd i 'Reisebrev' startet av emilsonsteby, 15. mars 2024.

  1. emilsonsteby

    emilsonsteby Medlem

    Innlegg:
    103
    Likes mottatt:
    1,039
    Bonuspoeng:
    93
    Nå er det tid for enda et reisebrev fra meg. Så vidt jeg husker har jeg fortsatt til gode å skrive et reisebrev fra start til slutt – så her er det gode muligheter. Reisen ble bestilt i oktober og målet var todelt: komme seg til Australia og få testet flest mulig selskaper i Star Alliance.

    Ett av høydepunktene på flyreisen er å sitte i 2. etg på Asiana A380


    Kopiert inn fra "DINE VELLYKKEDE BOOKINGER AV CT ELLER VANLIG POENGREISE"

    Flyselskap: EVA, Air China, Shenzhen Airlines, Air New Zealand, Thai og Asiana
    Klasse: Economy
    Avreise fra: Los Angeles
    Destinasjon: Auckland/Melbourne
    Enveis, T/R, Open Jaw: Open Jaw
    Antall poeng brukt: 90.000 + CT
    Skatter & avgifter (per person): 2658 NOK
    Antall reisende: 2
    Reisen finner sted i: Mars 2024
    Booket: Oktober 2023

    Flyvninger:
    LAX - TPE / BR Eco (777-300ER)
    TPE - TFU / CA Eco (A321)
    TFU - HKG / ZH Eco (A320)
    HKG - AKL / NZ Eco (787-9)


    MEL - BKK / TG Eco (A350-900)
    BKK - SIN / TG Eco (A350-900)
    SIN - ICN / OZ Eco (777-200LR)
    ICN - LAX / OZ Eco (A380-800)


    Kommentar:
    Etter nyheten om allianseskiftet og en CT som brant inne, ønsket jeg å utforske Star Alliance så mye som mulig. Planleggingen av en Star Alliance avskjedstur tok en uke. Jeg forsøkte først en dobbel Open Jaw, men etter fire forsøk ga jeg opp og endte opp med en vanlig Open Jaw. Overraskende positiv respons fra flere agenter som var takknemlige for at jeg hadde alle flyvningene klare, og at dette var en spennende rute. Grunnen til at reisen starter i LA er for å spare poeng og legs i bestillingen. Mellomlandingene i hver by ligger på alt mellom 8-23 timer så håper å få sett mest mulig på reisen. Tar også nytte av 24 timers visumfri transitt i Kina.


    De siste tre flyvningene kjøpt for penger er:
    CPH – LAX / SAS GO Youth (A350-900)
    AKL-SYD / NZ Eco (A321neo)
    SFO-CPH / SAS GO Youth (A330-300)


    På returen er det bestilt leiebil fra Avis som skal frakte oss fra LAX til SFO.



     
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,897
    Likes mottatt:
    57,522
    Bonuspoeng:
    293
    God tur! Gleder meg til reisebrev!

    Hbor har du laget den videoen? Den var kul! :cool:
     
    emilsonsteby liker dette
  3. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    God tur :)
     
    emilsonsteby liker dette
  4. eventyrer

    eventyrer Medlem

    Innlegg:
    189
    Likes mottatt:
    346
    Bonuspoeng:
    63
    God tur
     
    emilsonsteby liker dette
  5. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Det er lenge sidan vi såg eit reisebrev frå økonomiklasse på langdistanse så dette blir fint. God tur!
     
    emilsonsteby liker dette
  6. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,641
    Likes mottatt:
    34,849
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for at vi "får være med" og imponerende reise i turist.

    Kjenner i hele kroppen at det ikke blir meg som skriver det neste reisebrevet fra turist.
     
    emilsonsteby liker dette
  7. Mysterio

    Mysterio Senior Medlem

    Innlegg:
    612
    Likes mottatt:
    1,300
    Bonuspoeng:
    93
    Herlig å få skildringer fra økonomiklasse også! God tur!
     
    emilsonsteby liker dette
  8. emilsonsteby

    emilsonsteby Medlem

    Innlegg:
    103
    Likes mottatt:
    1,039
    Bonuspoeng:
    93
    Takk for det :) Den er laget i mult.dev
     
    LaDuden liker dette
  9. emilsonsteby

    emilsonsteby Medlem

    Innlegg:
    103
    Likes mottatt:
    1,039
    Bonuspoeng:
    93
    SK931 – København til Los Angeles

    Siden høsten har jeg bodd i København for å ta master, og derfor trengte jeg ikke å reise for å komme dit. Øresundtoget hadde god plass og ankom Kastrup litt etter klokken 08.00. En av utfordringene jeg hadde forventet på forhånd, var overgangen mellom ungdomsbilletten til LAX og bonusbilletten fra LAX. I verste fall ville vi måtte vente i 7 timer før EVA-skranke åpnet på LAX, i stedet for å få tilgang til Star Alliance-loungen. Heldigvis møtte vi en erfaren agent ved gull-innsjekken som kunne sjekke inn bagasjen vår helt til Hong Kong, slik at vi kunne levere den ved på transitt etter immigrasjon i USA. Siden jeg hadde fylt ut informasjonen for automatisk innsjekking hos EVA, kom boardingkortet for LAX-TPE på e-post 24 timer før avgang, og med det startet reisen veldig bra. Det var ingen kø på SAS Fast Track, og baristaen laget en americano mens jeg hentet frokost.
    432339548_939367504365462_165935962978406224_n.jpg 431534970_790295325953938_1449913219922517680_n.jpg

    Dagens flyvning gikk fra C-gatene, og boarding startet ganske presist. Vanligvis, når jeg reiser med noen som ikke har gullstatus, har alle fått boarding-sone 1 på grunn av mitt gullkort, men i dag fikk jeg sone 1, og kjæresten min fikk sone 3. Det skal sies at det ikke var noe problem å bli bordet sammen i sone 1. Det var Ingeborg Viking som skulle ta oss med over dammen, og hun hadde ankommet fra PVG samme morgen.
    432244805_1503547646874899_5389342978136660560_n.jpg
    432530053_1072322843873787_1816970624674200937_n.jpg
    Med mine 196 cm var sete 41A valgt for lenge siden, og jeg var veldig fornøyd med det. Det var god benplass, litt vanskelig å komme seg ut av, men jeg skal ikke klage. Kabinbesetningen var i godt humør, og vi tok av ca. 40 minutter etter planen – litt usikker på hvorfor. SAS GO er kanskje ikke det mest ukjente for dette forumet, men jeg kan nevne at hovedretten var kylling og potetmos. Før landing fikk vi den vanlige toasten med kalkun og sennep, som jeg har fått hver gang jeg har reist med GO til USA de siste årene. CC var også flinke til å tilby vann gjennom hele reisen.
    432381713_1478189042838820_6497919516201653233_n.jpg 432341963_1258308662215380_5367201038716568876_n.jpg
    Under innflyvningen kunne vi se Hollywood-skiltet og Griffith Observatory fra vinduet (ble ikke så bra bilde da :()
    432358142_424485386700745_3302474844952705562_n.jpg
     
  10. emilsonsteby

    emilsonsteby Medlem

    Innlegg:
    103
    Likes mottatt:
    1,039
    Bonuspoeng:
    93
    Transitt Los Angeles

    På forhånd hadde jeg lastet ned CBP MPC-appen og sendt inn at vi hadde landet ca. 20 minutter før landing (siden jeg fortsatt hadde wifi da). Har da 4 timer på å komme meg gjennom passkontrollen. Det var skiltet til MPC i starten, men var ikke helt tydelig etter hvert hvor man skulle gå. Spurte de veilederne som jobbet der, og de slapp oss inn i en egen kø som var helt tom. Passkontrolløren spurte hvor vi skulle, og jeg svarte at jeg var i transitt på vei mot Australia, men at flyvningen fra LAX er til Taipei. Når hun fikk vite at vi ikke var i Australia før onsdag, lo hun litt og synes det var en veldig lang reise, men at vi var velkommen inn i USA. (Var i SFO for 3 uker siden og hadde samme erfaring med MPC der, så den er bare å laste ned for alle fremtidige USA-reiser). Hadde passet mitt i hånden hele tiden, og hun hadde ikke behov for å se det, men de har antageligvis scannet det nok ganger fra før.

    Ventet på bagasjen i 15 minutter og droppet den av på transitt. Gikk til sikkerhetskontrollen og scannet EVA boardingpasset jeg fikk på mail. Maskinen lyste gult, og han mente at det var for tidlig å komme gjennom sikkerhetskontrollen. Da jeg sa vi skulle i loungen, tilkalte han en supervisor og fikk vite at det ikke var noe problem allikevel.

    Vi slapp rett inn i Star Alliance loungen og gjorde oss klare for en del timer her. Ble litt lite bilder herfra, men på menyen var det kylling, pasta og en egen nudel- og suppebar. Godt utvalg med mat og drikke. Tiden ble brukt på å spise, drikke, se Netflix og ta en dusj. Ikke den beste flyplassdusjen jeg har vært i, men absolutt brukbar. Rundt kl. 20:30 kom det en agent for EVA til loungen, og vi ble ropt opp over høyttalersystemet – noe jeg egentlig hadde forventet. Pass ble scannet, og bagasjelappen skulle registreres i systemet. Siden bagasjen må hentes ut i Chengdu mente de at bagasjen vår måtte bli retagget, og vi skulle få den nye bagasjelappen i gate. Ble også spurt om å vise visum til Kina, men sa at vi kun skal mellomlande og benytte oss av 24-timers transittregel, noe som gikk helt fint. Boardingpass for neste flyvning må vi selv få på transittsentret i Taipei. Boarding ble annonsert over høyttalerne, og vi gikk mot gate. Henvendte oss i skranken for å få bagasjelappen, og den var det ingen som hadde. Vi ble bedt om å vente i stolene ved siden av til de hadde noe mer info. Etter at alle andre hadde boardet, hadde de funnet bagasjen, og vi fikk nedskrevet nummeret til bagasjen som skulle bli sendt helt til Chengdu (TFU), og vi fikk komme om bord!
    431477303_248832291634363_6908513520743260695_n.jpg 432256859_1978366965899321_2534801358570635366_n.jpg 431507229_2770675929746139_5205870427974814153_n.jpg
     
    Stuttfeiten, AirMags, Earl and 23 others like this.
  11. emilsonsteby

    emilsonsteby Medlem

    Innlegg:
    103
    Likes mottatt:
    1,039
    Bonuspoeng:
    93
    BR15 – Los Angeles til Taipei
    Etter å ha vært våken i litt over 24 timer med kun noen få korte hvil underveis, sovnet jeg mens vi tok av. Våknet til middag hvor man kunne velge mellom fisk eller kylling. Jeg valgte kyllingen og pasta, som også kom med en kake og litt frukt. Spiste opp måltidet ganske raskt, og det tok ikke lang tid før de kom for å rydde – veldig effektiv service.
    431671493_1924476041401184_2998157340344867086_n.jpg
    En tur på toalettet før leggetid hvor de hadde et godt utvalg av håndprodukter og sovemaske for de som trengte det.
    432516421_921818196396153_8632683612739234583_n.jpg
    På grunn av mangel på søvn sov jeg ganske gjennomgående de neste 9 timene og våknet av at lyset ble slått på igjen ca. 2 timer før ankomst, og det var tid for frokost. Her kunne vi velge mellom kinesisk frokost, som var sopp og kylling, mens jeg gikk for «western breakfast» med egg, poteter og skinke. Kaffe og juice ble også tilbudt.
    432450660_2334273650095538_3521160717728329837_n.jpg
    Ettersom jeg sov mesteparten av turen, vet jeg ikke helt om det ble tilbudt noe snacks osv. underveis, men kan melde at på IFE var det en egen kategori for Tom Cruise filmer. Det er også 30 minutter med gratis wifi under reisen, utover det kunne man kjøpe ulike pakker.
    431678948_371546725747060_9147707559359211104_n.jpg 432270273_260429057117358_2027820445789830025_n.jpg
    Synes setene hadde ganske god plass, og jeg tok meg til rette og la setet helt ned da jeg skulle sove. Knyttnevestesten ble også bestått. Det er stikkontakt under setet og USB-uttak i skjermen.
    431623077_971337397768551_4387783289937735643_n.jpg
    Alt i alt synes jeg det var en veldig god flytur med EVA, som tilbyr et godt økonomiprodukt.
     

    Attached Files:

  12. paron

    paron Senior Medlem

    Innlegg:
    520
    Likes mottatt:
    2,685
    Bonuspoeng:
    93
    Dette hadde ikke vært noe for min stive kropp:) Lykke til videre.
     
    emilsonsteby and Jeanette like this.
  13. phileas

    phileas «Thanks upgrade»

    Innlegg:
    647
    Likes mottatt:
    2,944
    Bonuspoeng:
    93
    Takk for et bra reisebrev :) Syntes frokosten du fikk med stekte poteter, egg mv så like bra ut som det en får i c enkelte ganger. Imponert over at du fikk ca 9 timer søvn på siste strekk. Skal selv ut på en lengre rundreise senere i vår med mix av business og økonomi. For min del er en forutsetning for en fin lang tur på økonomi at en er litt uthvilt og har en positiv innstilling. Tror også en god del flere på dette forumet hadde valgt økonomi selv på lange strekk om alt måtte betales i cash. Ikke minst setter en enda mer pris på å fly c når en har reist litt med økonomi. God tur videre til «down under» :)
     
  14. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Imponert! Jeg sover ikke 9 timer i C engang.
     
    emilsonsteby liker dette
  15. emilsonsteby

    emilsonsteby Medlem

    Innlegg:
    103
    Likes mottatt:
    1,039
    Bonuspoeng:
    93
    En positiv innstilling hjelper nok mye på en sånn tur ja! Takk for det og gut tur til deg når den tid kommer :)
     
    phileas and snus_mumrikken like this.
  16. emilsonsteby

    emilsonsteby Medlem

    Innlegg:
    103
    Likes mottatt:
    1,039
    Bonuspoeng:
    93
    Transitt Taipei
    Ved ankomst i Taipei ble alle som skulle i transitt og ikke hadde fått boardingkort sendt videre til transferdesk, som var en 10-minutters gåtur unna. Vi gikk til skranke D betjent av Air China, der navnene våre allerede var printet på en lapp. Tre agenter hjalp oss med å få boardingpass til Chengdu og bekreftet at bagasjen ville bli sendt videre.

    Vi hadde bestilt en gratis transittur i Taipei, som er sponset av myndighetene. Den skulle starte 2 timer etter at vi fikk boardingkort, så vi dro til EVA Star Lounge for frokost. Vi håpet på å dusje der, men det var dessverre for lang kø. Etter frokost gikk vi til immigrasjon hvor passet ble stemplet, og vi meldte oss på turistdesken.
    431727759_2744342575721570_2897473436971069137_n.jpg
    På turbussen vår var det bare amerikanere og oss fra Norge. For å kunne delta på disse turene må man ha en transfertid på 7-24 timer, og det kan bestilles på https://halfdaytour.taiwan.net.tw/. De tre stoppene var

    Lungshan Temple
    20240317_012722249_iOS.jpg 20240317_011157268_iOS.jpg

    National Chiang Kai-Shek Memorial Hall
    20240317_022247566_iOS_7749.jpg 20240317_020059128_iOS_5304.jpg

    Yongkang Street
    432412526_1117232859425196_2741921118920408774_n.jpg


    Guiden vår var veldig entusiastisk og fortalte mye om Taiwans historie på vei inn mot byen. På hvert stopp fikk vi mellom 30-50 minutter til å utforske stedene selv.

    Guiden anbefalte å kjøpe mat fra DIN TAI FUNG, som har vært anbefalt i Michelinguiden i en årrekke. Denne lokasjonen tilbyr kun take-away, noe som passet oss perfekt. Vi bestilte 4 ulike retter til 224 NOK og tok det med tilbake til flyplassen. I 5. etasje på Taipei Lufthavn (før sikkerhetskontrollen) er det et observasjonsdekk hvor man kan spise mat og se på fly – det kan anbefales!
    20240317_030153316_iOS_1640.jpg 20240317_043727262_iOS_7867.jpg

    EVA Star Lounge hadde et godt utvalg av mat og drikke, samt en egen isbar. Da vi var der om morgenen var det veldig fullt og mye støy, men da vi kom tilbake om ettermiddagen var det rolig og avslappende. Vi fikk en times søvn i de gode stolene før avgang, hvor vi også fikk tepper fra betjeningen.
    20240316_220408416_iOS_9136.jpg 20240317_070226790_iOS_4898.jpg 20240317_090913195_iOS_2501.jpg 20240317_090644015_iOS_880.jpg 20240317_090411364_iOS_3057.jpg

    Vi var også innom Singapore SilverKris Lounge, som var ganske liten, men hadde et greit utvalg av mat og sitteplasser.
     

    Attached Files:

    Last edited: 19. mars 2024
    Skippy, NorFlight, Flymunda and 24 others like this.
  17. emilsonsteby

    emilsonsteby Medlem

    Innlegg:
    103
    Likes mottatt:
    1,039
    Bonuspoeng:
    93
    CA418 – Taipei til Chengdu

    Jeg hadde sjekket på ExpertFlyer før avgangen og sett at dette var et ganske fullt fly, noe som viste seg å stemme. Priority boarding ble håndhevet, og vi var blant de første om bord. I Air China-appen hadde jeg fått inntrykk av at det skulle være underholdningssystem (IFE) og wifi om bord, men ingen av delene var tilgjengelig. Det var imidlertid mulig å koble seg til et internt wifi for å se filmer, men ikke for å få tilgang til internett. Flyturen var på 3 timer og 45 minutter, og vi ble forsinket med 40 minutter før avgang.
    20240317_092614965_iOS.jpg
    20240317_095357039_iOS.jpg
    Drikkeservering startet ganske raskt etter at skiltet for setebeltene ble slått av, og maten ble servert like etterpå. Det ble også tilbudt en ekstra runde med drikke etter maten. På menyen kunne man velge mellom fisk eller noe annet, og jeg valgte sistnevnte. Jeg tror det var ris med enten kylling eller svin og en type saus. Det smakte ikke veldig mye, men spiste opp alt og satte pris på et varmt måltid på denne relativt korte turen. Vi landet på Chengdu Tienfu cirka 20 minutter etter planen og var generelt fornøyd med flyturen med Air China, selv om knyttnevetesten ikke ble bestått…
    432408466_395690543193566_1450915982847862950_n.jpg 432240149_955662892873810_130912138819536540_n.jpg
     
    Last edited: 19. mars 2024
    Skippy, NorFlight, Flymunda and 20 others like this.
  18. emilsonsteby

    emilsonsteby Medlem

    Innlegg:
    103
    Likes mottatt:
    1,039
    Bonuspoeng:
    93
    Transitt Chengdu

    Etter landing gikk vi direkte til skranken for 24-timers transittvisum. Det var ganske få mennesker på denne nye og fine flyplassen, og vi fikk godkjent transittvisum på rundt 10 minutter. Selv om vi ikke hadde boardingkort til neste fly, var det ikke noe problem siden vi hadde skrevet ut reisebekreftelsen fra SAS. Vi fikk stemplet passet først og deretter i passkontrollen. Bagasjen lå klar på rullebåndet, og alt i alt var det en rask og effektiv ankomstvisumprosess her. (Bildet av visumdesken er tatt fra internett)
    24-144-hour_Visa-free_Int'l_Transit_Counter.jpg
    432332480_731954105790193_5785433942795281377_n.jpg 432774370_418255597520786_259028549312992075_n.jpg
    Chengdu skal ha et godt og utbredt metrosystem, men på grunn av sen landing bestemte vi oss for å ta DiDi (kinesisk Uber) til hotellet. På vei til pick-up point for ride-share ble vi stoppet av mange andre som ønsket å kjøre oss, men vi følte det var tryggere å bruke appen. Jeg hadde lastet ned WeChat og koblet til SAS Mastercard for betalinger i Kina, noe som fungerte bra i denne appen. DiDi kjørte oss til Skytel Chengdu, som kostet 569 NOK inkludert frokost.

    Det var et veldig moderne hotell med store rom og komfortabel seng. Frokosten hadde noen uvanlige valg, men vi fant noe som passet – dessverre var det ikke mulig å få en kopp svart kaffe [​IMG]
    20240318_012724460_iOS.jpg 432547855_25099636979651649_7668164208837515181_n.jpg 432240913_3167891943346799_8539046143879698489_n.jpg

    Vi sjekket ut og neste stopp var Chengdu Research Base of Giant Panda Breeding. Vi hadde ikke klart å bestille billetter til pandaparken på forhånd, men nettsiden sa at utlendinger kunne få hjelp på stedet. Da vi kom dit, hadde vi med all bagasjen siden vi skulle direkte til flyplassen etterpå. Vi ble raskt ledet inn i en egen kø og tatt med til et kontor der passet skulle vises, og vi kunne betale billetten enten via Alipay/WeChat Pay eller kontant. De hadde også gratis bagasjeskap! Pandaparken er veldig stor, og vi hadde bare tid til å se deler av den, men vi fikk sett flere pandabjørner og rødpandabjørner. Vi hadde lest på nettet at de pleide å sove mellom 12-14, så vi ankom parken rundt kl. 10. Parken var veldig godt laget med mye natur, dyr og informasjon om pandaene.
    20240318_024424217_iOS.jpg 432364110_404698398829768_151651503497030427_n.jpg 432249393_3761443630755217_7776522631476133451_n.jpg

    Litt før 12 bestilte vi DiDi til flyplassen og satte kursen mot Hong Kong. Shenzen Airlines delte innsjekk med Air China, og vi ble godt mottatt i gullskranken. Det var ingen problemer med å få nødutgangsseter. Vi fikk egne loungekort til flyplassens egen lounge, og bagasjen skulle sendes hele veien til Auckland slik at vi ikke trengte å hente den i HKG. Sikkerhetskontrollen og passkontrollen tok ca. 30 minutter, og vi tilbrakte tiden i loungen frem til avgang. Chengdu Tienfu Airport er helt ny og en veldig vakker flyplass. I loungen var det en egen kokk som laget 5 ulike retter på bestilling. Jeg valgte Beef Noodles og var veldig fornøyd med det. Etter 30 minutter i massasjestolen, litt kaffe og kaker, satte vi kursen mot gaten.
    432335822_7203593939761028_5794171332277184455_n.jpg 432273728_943123514021186_1090753160736491963_n.jpg 432297039_335315829008050_3164534912204311315_n.jpg 431709386_1207074553611839_1317476000399242996_n.jpg 431745780_1101203747873704_6900237377173938401_n.jpg 432443991_710567164599892_990843728058291177_n.jpg 432377474_917985593358073_8272801459797067451_n.jpg 432248354_1201024180876225_6842383944065740355_n.jpg
     

    Attached Files:

    Skippy, NorFlight, vegasbaby and 27 others like this.
  19. emilsonsteby

    emilsonsteby Medlem

    Innlegg:
    103
    Likes mottatt:
    1,039
    Bonuspoeng:
    93
    ZH8033 - Chengdu til Hong Kong

    Det var en egen kø for prioritert ombordstigning, og vi var tidlig om bord på dette halvfulle flyet. Som nevnt hadde vi nødutgangsseter på denne flyvningen, noe som alltid er verdsatt. Jeg fikk inntrykk av at cabin crew var informert om at jeg var gullmedlem, siden det lå en flaske vann til meg i setet, noe ingen andre hadde fått. De kom også med en flaske til kjæresten min da de så at vi reiste sammen. Vi ble ønsket velkommen ombord og tilbudt tepper for flyvningen. Pushback var 2 minutter før tiden, og det var mye turbulens rett etter takeoff, men det roet seg etter 10 minutter. Piloten estimerte at flyvningen ville ta 2 timer og 10 minutter, noe som var 25 minutter raskere enn planlagt.
    432345157_1482215532358750_1796279532839937129_n.jpg
    432243849_857500772810458_2805379056517839169_n.jpg 432412522_1118022582730195_5527879904420257922_n.jpg
    Drikkeservering startet raskt, og jeg valgte en svart kaffe og en Sprite. Vi fikk også utdelt lunsjbokser som inneholdt appelsinbåter, nøtter, muffins og et rundstykke. Det var en helt grei matbit for meg på en så kort flytur, spesielt siden jeg hadde spist på forhånd. Det ble også tilbudt en ekstra runde med drikke etter at maten var utdelt. Alt i alt var dette en hyggelig flytur med god service. Vi landet før tiden og så frem til en natt i Hong Kong :)
    432247645_246093668496081_1162362826287595830_n.jpg 431679126_286671861130085_6118322738942249088_n.jpg 431838686_1122414378779920_5001583029773020598_n.jpg
     

    Attached Files:

    Skippy, NorFlight, Flymunda and 26 others like this.
  20. LaDuden

    LaDuden Aktivt Medlem

    Innlegg:
    446
    Likes mottatt:
    1,425
    Bonuspoeng:
    93
    Takk for at du deler. Jeg koser meg virkelig og kjenner at reiselysten stiger.
     
    emilsonsteby liker dette

Del denne siden