BR15 – Los Angeles til Taipei
Etter å ha vært våken i litt over 24 timer med kun noen få korte hvil underveis, sovnet jeg mens vi tok av. Våknet til middag hvor man kunne velge mellom fisk eller kylling. Jeg valgte kyllingen og pasta, som også kom med en kake og litt frukt. Spiste opp måltidet ganske raskt, og det tok ikke lang tid før de kom for å rydde – veldig effektiv service.
View attachment 134675
En tur på toalettet før leggetid hvor de hadde et godt utvalg av håndprodukter og sovemaske for de som trengte det.
View attachment 134673
På grunn av mangel på søvn sov jeg ganske gjennomgående de neste 9 timene og våknet av at lyset ble slått på igjen ca. 2 timer før ankomst, og det var tid for frokost. Her kunne vi velge mellom kinesisk frokost, som var sopp og kylling, mens jeg gikk for «western breakfast» med egg, poteter og skinke. Kaffe og juice ble også tilbudt.
View attachment 134676
Ettersom jeg sov mesteparten av turen, vet jeg ikke helt om det ble tilbudt noe snacks osv. underveis, men kan melde at på IFE var det en egen kategori for Tom Cruise filmer. Det er også 30 minutter med gratis wifi under reisen, utover det kunne man kjøpe ulike pakker.
View attachment 134670
View attachment 134677
Synes setene hadde ganske god plass, og jeg tok meg til rette og la setet helt ned da jeg skulle sove. Knyttnevestesten ble også bestått. Det er stikkontakt under setet og USB-uttak i skjermen.
View attachment 134671
Alt i alt synes jeg det var en veldig god flytur med EVA, som tilbyr et godt økonomiprodukt.
Vis alt...