Hei, Jeg har 1500 poeng som går ut i februar. Jeg skal ikke booke noen bonusreiser før den tid. Jeg skal heller ikke bruke poeng til å oppgradere. Skal muligens gjøre det i mai/juni, men antar at poengene blir trukket når man oppgraderer og ikke når man byr (?), altså hjelper det ikke. Spørsmålet er da; er det noe fornuftig å gjøre med 1500 poeng? I eurobonus-shop var det ihvertfall ikke noe interessant.
Ville tatt en MR og brukt poengene til å kjøpe polarruller med på flyet Så veldig mye annet får man vel ikke brukt 1500 poeng til.
Ante meg at det ikke var noe mer spennende å bruke de på ja Skal noen turer med Lufthansa og en rekke med SAS. Regner med det ikke er mulig å bruke på Lufthansaflight?
Får man overhodet noe ombord for 1500 poeng da? SAS burde hatt den muligheten som SkyTeam (eller i alle fall KLM) har, nemlig å donere ubrukte miles/poeng til veldedige organisasjoner (konkret hvordan disse poengene omsettes vet jeg ikke, men tanken er i alle fall god).
Du kan vel bytte 1000 ekstrapoeng til 100 basispoeng? Da får vel de poengene ny gyldighet? Bedre enn å kaste de ut vinduet uansett...