Plutselig trenger de flere passasjerer og har gode priser rundt i verden Bestill før 14. februar og reis før 10. desember??? Tenk om vi kunne reist standsmessig til Hong Kong i oktober/november. https://www.businessclass.no/lufthansa-swiss-companion-fares-return/
Ser på forumet til BC at de finner prisen fra HEL til PVG nede i 15.000,- T/R. Noen som har funnet tilsvarende priser?
Jeg har sittet og siklet på dette tilbudet litt nå Men med utsatt vaksinering i Norge er det fremdeles høyst usikkert å bestille så dyre turer til høsten. De tilbyr faktisk ombooking, men man må jo da betale et evt mellomlegg. Og da går fort prisen for 2 pers fra 40.000kr til 80-90.000kr...
Har slått til tidligere på sånne tilbud og kan ikke si annet enn at Swiss First Class er veldig bra. Hele pakka, men kanskje spesielt den loungen i E-terminalen i Zürich. Soverom med eget bad hvis du har flydd langt og sovet lite, og kjempebra mat og drikke. Og takterrasse med flyspotting-fasiliteter!
Får bare opp biz jeg. Søkt litt forskjellig i Sør-Amerika, men får uansett bare biz. Og ikke mulighet for å velge flex eller saver
Ja, greide ikke å styre meg. Det er jo en sjanse å ta, men 11 måneder fram i tid? Dessuten, en ting jeg har lært av dette som vi har vært gjennom; Carpe Diem. Man lever bare en gang. Vi hadde tjuvflaks som kom oss til drømmedestinasjonen før det braket løs i julen 2019/2020, siden har det vært ingenting. Ingen vits i å sitte på gjerdet.
Noen som vet ca når det pleier å komme 2 for 1 tilbud ? Eventuelt når det kjøres kampanje på F med låste utreise flyplasser ? Kan minnast Oslo har blitt det nye Budapest den senere tid