Jeg og kona har endelig klart og ordne barnevakt! Klar for en tur fra fredag 16. februar til lørdag 24. februar. Har 200' poeng + CT som kan brukes, og det hadde jo vært innmari gøy med LH First. Formålet med turen er varme, helst en strand og et særdeles oppegående hotell (tar gjerne i mot tips der og). Hva anbefaler ekspertene?
Dårlig med strender i MEX.. LH F fordi dere mangler akkurat det eller fordi dere har lest at det er best? EZE er kult, har ikke vært der ennå selv, men deilige rødviner og høye biffer lover godt
Kanskje greiest å lese oversikten over hvilke ruter det finnes LH F på først: https://insideflyer.no/forums/threads/f-ruter-som-kan-bookes-med-eurobonus.6578/
Ut i fra hva jeg kan se så er både EZE og Mex et stykke unna noen gode strander eller resorter @Are jeg reiste nettopp på sas sin nye business så hadde vært moro og prøvd First, men absolutt ikke et must... Tar heller andre enklere forslag sånn at vi faktisk får til en tur
Med så lang ferie hadde jeg sett mot Sør-Afrika og Cape Town. Jeg har ikke vært der, men den ligger høyt på lista. Her er det mulig å få LH-F på strekningen FRA-JNB (finnes nesten aldri) eller FRA-LAD-CPT, eller FRA-ADD-CPT. På FRA-LAD er det ofte ledig i F, men du må vente noen timer på flyplassen i Luanda eller Addis før videre tur til CPT.
Støtter forrige taler! Ellers er jo februar en svært god måned for å besøke Mellom-Amerika. Costa Rica og Panama har tjukt av strender. For eksempel: LH F til MEX, Copa Airlines (*A) videre til San Jose eller Panama City.
Enig. Eller feks LH F til Houston og deretter United biz videre til Liberia i Costa Rica. Evt fra Houston videre til andre mulige stranddestinasjoner i Mellom-Amerika/Karibia.