Takk for god artikkel! Jeg lurer på 3 netter på Hyatt Regency Tokyo i mars og vurderer å gå for denne.
Vurderer også Tokyo med kjerringa. Alle plasser der potensielt kan spares penger er gull. Brenner i lommeboka mi om dagen EDIT : Kjøpt poeng. Kaching.
Er det flere enn meg som sliter med å få booket via hyatt.com? Jeg kommer så langt at jeg får opp romkategorier og priser, men når jeg forsøker å booke, så får jeg feilmelding om at de "are experiencing problems". Dette har skjedd meg flere ganger de siste dagene.
Ukjent for meg, men deres kundeservice er veldig effektive, så de fikser det sikkert for deg på telefon.
Hyatt Regency Tokyo koster vanligvis fra 15-17K Yen per natt, sjekket mars og fikk en totalpris med skatter og avgifter på 584 daler for 3 netter, eller litt over 62K yen. På oppholdet, tjener du flere tusen poeng Det koster 720 daler å kjøpe nok poeng til ett 3 dagers opphold, så det anbefales selvsagt ikke å kjøpe poeng til det hotellet. I tillegg opptjener du heller ikke poeng på bonusovernatting Det skal være sagt at i de aller fleste tilfeller lønner det seg ikke å kjøpe Hyatt poeng, selv med denne bonusen. Det eneste unntaket er for dyre hoteller som Henning beskriver i artikkelen.
Jepp, jeg regnet på det selv og kom fram til at det var en dårlig deal for det oppholdet! ;-) HR Tokyo virker å være mye for pengene i Tokyo, dog, målt mot de andre Hyatt- hotellene i området.