7 timer layover på Heathrow, snartur innom London?

Tråd i 'Reisemål' startet av AlexH, 01. mai 2022.

  1. AlexH

    AlexH Nytt Medlem

    Innlegg:
    13
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Har vært så "heldig" at British Airways har kanselert 16:55 flygingen fra Oslo til Heathrow når jeg skal til Edinburgh i juni. Så lander på Heathrow 13:05, og skal ikke videre før kl 20:10.
    Tenker å ta en snartur innom London for å slå i hjel litt tid. Antar jeg bør regne 4 timer t/r Heathrow - London (Paddington med airport express). Noe her som har gjort lignende før?
     
  2. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,850
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    HEX fungerer fint og tar deg til Paddington på et kvarter (T2 og 3) om du vil inn til byen, har tatt det frem og tilbake på dagen tidligere og kan tipse om å forhåndskjøpe billetter for mulighet til å spare penger. Da er de vel ikke fleksible om du ombestemmer deg, jeg kjøpte 90 dager før avreise fo GBP 5.5 sist vs 25 på du kjøper på dagen.

    Tidsmessig tør jeg ikke spå hvor tidlig du bør dra tilbake til LHR, fast track er ofte gull verdt på LHR men har ikke vært innom i det siste og hører om tidvis mye folk.

    Et annet tips, man kan dra til Windsor (15 min i minicab) for en mye roligere og landling britisk opplevelse, innta pubmåltid og se Windsor Castle om den slags er av interesse.
     
    tobeornot999, Lillegutt, Emma and 6 others like this.

Del denne siden