Hvilken tjeneste er det du forsøker å bestille? Jeg tok et tilfeldig domene, men måtte betale fullpris.
Det kan hende at du må benytte VPN eller lignende for å få italiensk IP-adresse om det ikke fungerer for dere. Jeg befinner meg for øyeblikket i Italia. Jeg gikk enkelt og greit inn på siden via linken, valgte det ene de hadde tilbud om på forsiden og fullførte alt hvor jeg hadde land italia. 1. 2.
Hei Tor Martin Treff Velkommen til One.com og takk for at du valgte One.com som din webhost for domenet jegelskerbonus.de.
Jeg har ikke sendt det inn. Jeg fikk e-post om transaksjonen et par timer etter jeg bestilte på nettsiden.
Fungerte fint fra "Tyskland" men det blir spennende å se om det faktisk går gjennom, jeg måtte jo skrive at adressen min var i Tyskland også
Kjøpene dine er registrert, og poengene vil vises på kontoen din om ca. åtte uker. Her kan du se hvor mange Ekstrapoeng du har tjent opp på kjøpet ditt. Poengene kan du bruke på nye kjøp, reiser og mye mer. Butikk: Beløp: Valuta: Dato: Ekstrapoeng: One.com 93,02* NOK 21-07-2015 750
Har bestilt linser gjennom lensstore.no via link for noen dager siden, men ikke fått noe poeng inn på konto. Står jo at det kan ta mellom 4 og 8 uker. Ble bare litt håpefull når noen her inne får poeng etter bare noen minutter.
Hvis man skal raskt opprette volum og penger, vil jeg anbefale en brev-venn i Polen og bleie-avtalen til Kiwi. Du betaler med MC fra SAS Eurobonus eller Shell Master-card, og handler alle bleiene på trippel-trumf torsdager- deretter driver du utlevering av bleier mot hylle-pris når bilene kommer forbi.
Ser de selger regneruller til kvitering for 18 kr haha Så trenger du kviteringsruller er det bare å handle inn
gjorde nettopp det samme hvor kom det du har tatt utklipp opp fra? fikk du det av sas etter litt tid? /Andreas
Jeg fikk brukt tilbudet 3 ganger til nå(5 forsøk). måtte bytte litt mellom land i hola og logge ut og inn av SAS shoppen(fant ingen fast rekkefølge) for og få vekk 12 euro gebyret. Har nå 750*3 eurobonuspoeng på vei etter hva jeg kan se(se vedlegg). Bruke alltid forskellig epost, osv under registreing av domene. Hva mener folk? Er det noe som kan bli slått ned på hvis man gjør det feks 100 ganger? Hadde jo vært gøy om man kunne få seg en tur til USA ved et par timers klikking på PCen
Jo, det hadde nok vært gøy, og det er alltid gøy å tyne systemet. Men jeg tror du skal bli bra lei, skal du gjøre det der 100 ganger.