Har du betalt? Hvis man ikke aktivt går inn og betaler får man bare en faktura. Jeg betaler med kredittkort rett etter at varen er bestilt, poengene kommer da inn samme dag.
jeg har ikke fått noe mail fra SAS eurobonus etter jeg betalte og varen har blitt sendt for kjøpet hos tanum lydbok
Nei, det gikk litt raskt så betaling er gjort via faktura. Trodde ikke det skulle ha noe å si? Betaler med kredittkort neste gang da.
https://onlineshopping.flysas.com/no/terms-of-use Utdrag: "SAS EuroBonus kan avslutte medlemskapet ditt umiddelbart dersom vi har grunn til å tro at du har handlet på en måte som skader programmet eller en av distributørene. Handlingene kan omfatte, men er ikke begrenset til: opptjening av poeng på en uærlig måte eller på en måte som strider med disse betingelsene og vilkårene.. med vitende vilje gi feilaktig og villedende informasjon." Vet ikke hvor mye de vil legge i å følge opp dette, men greit å være klar over, før man går helt over styr..
Ifølge nettsidene, gjør den det! https://spar.no/Trumf/Na-far-du-25-Trumfbonus-pa-alle-Libero-bleier/
Prøvde å bestille beskyttelse til min iphone6 til NOK 200, men synes det var vel stivt at de skal ha 75 kr i frakt. Så usikker på om jeg gidder å teste det
Ja, jeg kjører samme her. De er ikke sånn superbillige, faktisk samme pris som i vanlig butikk, men kjekt å få bonuspoeng. Kjører på med en og en pakke.
La inn ordren på Tanum kvelden den 19/7.. Fikk mailen med "Gratulerer! Kjøbet ditt har gitt deg Ekstrapoeng" (Legg merke til Kjøbet.. ) innen et par timer. 7 dager senere var poengene synlig på konto.
hmm..fikk ikke slike en mail jeg ihvertfall , så jeg har nå sendt inn en forespørsel om manuell behandling og det er vel det som tar tid da....
Litt merkelig, men håper det løser seg ved manuell behandling. Jeg tror jeg også et par transaksjoner som jeg antagelig må etterlyse (Ikke Tanum), så stoler ikke helt 100% på at poengene blir registrert på alle handler automatisk.. Nå har jeg iallfall lagt inn det "EuroBonus Finder"-tillegget i Chrome, og er ekstra påpasselig at jeg fortsatt står innlogget FØR jeg trykker meg videre til den aktuelle nettsiden. Håper det skal gjøre susen, men greit å følge med uansett.
Dette fungerte fint i noen dager.. alt be registrert.. Plutselig blir det ikke registrert lenger og mine siste 5 ordre finnes ikke i sas systemet... Flere som har problemer?
Jepp. Ser nå at jeg ikke fikk noen mail med "Gratulerer! Kjøbet ditt har gitt deg Ekstrapoeng" etter kjøp hos inkmann.no den 22.7., samt ved ordre nr. 2 til Tanum den 27.7. (altså tok jeg feil i min post lenger opp..)
Ellers regner jeg med at alle har fått med seg følgende notat: "Vennligst merk at SAS EuroBonus Netthandelsportalen ikke er kompatibel med Opera, og at du derfor ikke vil være i stand til å opptjene poeng når du benytter denne nettleseren."
Er nå tilbud hos tanum, 79 kr for en lydbok. 79 kr + 29 kr i frakt for 844 EB poeng er vel helt supert !