Hva mener du, fikk du dem inn på konto også forsvant dem ? Eller er de ikke kommet inn i det hele tatt ?
Jeg fikk for første, andre og tredje kjøpet og så ble det stille. Nå har det gått mer enn 14 dager dager uten at noe er registrert i eurobonusshopen så jeg har sendt inn forespørsel med kvittering, så får jeg se hva som skjer.
Jeg bestilte 15 stk for noen mnd tilbake. Fikk poeng for alle 15. Men dem ringte meg og spurte meg om det stemte at jeg skulle ha 15 stk eller om det var en bug i systemet demmes. Fikk bare 13 stk i posten, men gadd ikke å klage da jeg sist sjekka kun trenger ca 2 etui i året Ikke hørt noe mer siden
Har foreløpig kun ett kjøp på One.com (29/7), og den står fortsatt under "Fremtidige transaksjoner"..
Kanskje på tide å starte nytt nettsted: Bonusfeber torget - videresalg av alt fra Eurobonusshop som folk med ekstrem bonusfeber har kjøpt for å få poeng men egentlig ikke trenger Tror det hadde blitt kanonsuksess, godt utvalg i linseetuier, linsevæske og lydbøker.
Forresten: Rabattkoden "rabatt1vbv2" gir deg 10% rabatt så da kan du få kjøpt lenseetui til 18 kr, hehe.
Vet det Et annet forum bestilte flere på Lensway, og de har endret bonuspoeng. så kan skje liggende med Lensstore
Oppfordrer herved til å bestille litt andre produkter innimellom, ellers forsvinner nok dette ganske fort ja..