Dette er jo tross alt et forum for å få mest mulig bonuspoeng etc. Så det er vel ikke akkruat å forvente at folk holder seg i ro på slike dealer
Fult klar over det. Hadde lyst å bestille nye linser nå, og da var det bare j@vlig irriterende at jeg ikke får samme poengsum som før... Det er jo lov å rante på forum også...
Jepp, veldig synd dette. For håpe de iallfall kommer med noen kampanjer innimellom.. Men samme poengnivå som tidligere blir det jo dessverre ikke... :/
Jepp samme her! Skulle bestille nye linser nå. Stusselig bonus nå. Gi alle som brukte 20 spenn en uppercut! Neida Bare litt missfornøyd
Nå fikk jeg mail fra SAS at mine kjøp på Tanumlydbok ikke blir godkjent siden jeg har brukt voucher, verdikort eller noe annet piss.. som selvfølgelig ikke stemmer.. var vel 5-6 ordre som bare er borte nå... jævla sas
Greia er jo at det er SAS Shopping som har valgt å ikke i det hele tatt behandle mine ordre da de sier jeg har brukt voucher(som jeg ikke har gjort), kvitteringene har de jo allerede (disse ble sendt inn for noen måneder siden).. Dette har ingenting med Tanumlydbok å gjøre fordi som sagt er det SAS som velger å ikke behandle dem............................................
Jeg kjøpte 10 støvsugerposer og fikk dem levert hjem på døren. Ca 200kr alt inkl.... Og 700eb inn på konto. Jeg aner ikke hva støvsugerposer koster vanligvis (er ikke støvsugerposeinnkjøpsansvarlig), men poengene kom på konto etter bare 48 t, og det var imponerende. /koffert.
Datt inn 1604 poeng i dag for "kjøp" av chess kontantkort jeg hadde glemt alt om. Med mindre jeg har oversett noe alvorlig i vilkårene er det 1604 poeng for kr 0,- .......
Minner om: Du får 700 poeng pr kjøp hos inkman, eneste minus er at de ikke har fri frakt Så for 100-150 kroner får du 700 poeng
Det er korrekt. Liker å bestille enkelte blekkpatroner til min canon... med porto (49,-) 113 kroner. Det er en helt Ok pris Har ogå meldt meg inn i Tanum lydbokklubben - mer enn 800 poeng/kjøp - bare velkomstpakken på 1500 kroner (149,- porto) er verdt å passe på å avbestille hovedboken i ett år. 1500 poeng på få minutter for ting jeg uansett hadde behov for og det kan jeg ikke klage på...