Adgang til lounge morgen med billett kveld

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Scandipendler, 22. okt 2015.

  1. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    På grunn av en liten tidspunktsforskyvning har jeg plutselig noen timer mellom min ankomst til CPH i morgen tidlig og møtet jeg skal på. Retur til OSL er om kvelden. Spørsmålet er om jeg da kan slå ihjel disse plutselig overflødige morgentimene med litt konsentrert jobbing i SAS-loungen på CPH (ettersom jeg altså har billett senere samme kveld), eller vil en av automatene (eller, enda verre, dragene) sette ned foten dersom jeg viser meg der med hele 10 timer til flyavgang?
     
  2. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Tror ikke det er en maksgrense så lenge det er samme dato? Jeg slapp i allefall inn med 8,5 timers layover en gang.
     
    Scandipendler liker dette
  3. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Skal ikke være noe problem i CPH. Eneste gangene alarmen har gått for meg er når jeg er innom for 2 gang på samme dagen i CPH er når jeg har vært på MR og skal inn på samme boardingkort (men da viste jeg boarding kort og var hjertelig velkommen igjen). Det skal forøvrig ikke være noen maks tid du kan være i Loungen så lenge du ikke skal være over natta :cool: Du kan være der fra dem åpner til dem stenger hvis du ønsker det :)
     
    Scandipendler liker dette
  4. bor_i_en_koffert

    bor_i_en_koffert Senior Medlem

    Innlegg:
    975
    Likes mottatt:
    1,396
    Bonuspoeng:
    93
    Det er jo nettopp derfor loungene er der.....for å ha et sted å være mens man venter....
     
    Scandipendler liker dette
  5. LN-KFK

    LN-KFK Medlem

    Innlegg:
    66
    Likes mottatt:
    42
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg hadde for en tid tilbake en dagstur til CPH for å ordne med ett arbeidsvisum til Mexico. Avtalen på ambassaden var noen timer etter flyet landet og det gikk helt fint og vente i loungen.
     
    Scandipendler liker dette
  6. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Er du ikke EBD?
    Da har du jo lounge ved ankomst :)

    Min erfaring er at du kommer inn om sjekkinn er åpnet.
    Ved et tilfelle testet jeg dette. Sjekket inn returen påfølgende ettermiddag når jeg landet.
    Frem med elektronisk boarding kort og vips, rett igjennom slusa på CPH :)
     
  7. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg trodde jeg som EBD bare hadde lounge ved ankomst fra IC, men dragen kunne opplyse meg om at jeg var hjertelig velkommen også fra OSL. Så da ordnet det seg som bare det. Når sant skal sies, så tilbyr SAS en god frokost (selv uten havregrøt), selv om jeg er nokså kritisk til hva de tilbyr av fødevarer i loungen ellers på døgnet :)
     
  8. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Alle internasjonale reiser :)
     
    Scandipendler liker dette

Del denne siden