Alt i påska røyk i alle fall rimelig hurtig, men kanskje like greit. 17 timer i CPH og 8 timer på PEK frister ikke med unger på slep..
Da var den borte Fikk opp priser, men booking gikk ikke igjennom. Edit : Håper virkelig at den står seg for de som fikk booket. Litt irriterende at feilprising helt konsekvent gjøres når jeg er drita eller på sykkeltur
Var nære på å booke i vinterferien med barnefri. Reiserute på 44 timer ut med overnight og 17 timer i CPH samt 7-8 timer i PEK gjorde at jeg ikke gikk videre...
Den har vært ute i 16-18 timer så du var vel ikke drita og på sykkeltur hele tiden.. Bare at du ikke fant ut før nå.. akkurat som alle andre som ikke har booket Sjekket andre byer i Thailand også, men ingen treff :/
Første varsel på forum jeg følger var 15.14 og da var jeg på sykkeltur( eller drita). Men er i prinsippet enig i at jeg burde være tilgjengelig for errorfare 24/7 og ikke minst følge bedre med....
Dagens lærdom: 1. Nettsiden er AirChina er elendig og omtrent like mobilvennlig som vann 2. Ikke sitt i et bomberom når man forsøker å booke errorfare 3. Lag et notat og lagre det på mobilen med eurobonusnummer og passinfo på min samboer og meg 4. Ikke jobbe til 1600 på fredager
Det var nok mest sannsynlig en feilprising og ikke ett tilbud og de forsvinner gjerne veldig raskt. Mulig du fremdeles kan finne noe f.eks. via momondo e.l.? Bare vær obs på at feilprisinger spesielt, helst bør bookes direkte med flyselskapet i tilfelle problemer.
Gjorde en booking via Tripmonster (fikk ikke med meg at det kunne gjøres via Air China sine hjemmesider). Har fått bekreftelsen og billettnummer/PNR. Finner imidlertid ikke bookingen via Checkmytrip (Amadeus) eller via Air China sine hjemmesider. Har prøvd både med PNT og billettnummer og både navn til passasjer 1 og 2. Tips?
Fikk varsel til mobilen tidlig (1300 eller noe), men klarte ikke å booke noe før de trakk "tilbudet" 1700. Prøvde å få det til å gå opp med møter i Oslo, burde heller bare booket lang tid i forveien der jeg ikke hadde planer... Hater meg selv. Andre jeg tipset fikk booket.
Har dere andre blitt belastet enda? Brukte amex til å betale, men ser ingenting på oversikten om at beløpet er trukket eller reservert.