Har ikke flydd CA F, men har et par flights med BR C på beltet. Loungene i TPE er heller ikke noe å gå bananas for, til tross for litt morsom design. Men til tross for en større kabin, med bitte litt færre crew / pax ratio, ville jeg satset på BR C foran CA F. Har rett og slett lest for mye negativt om CA F, sett for mange bilder av sliten kabin, sett for mange videoer. Lest for mye om lunken champagne, kjip service, dårlig mat, osv... konseptet med F-kabinen mellom C og Y i 747 er også litt skremmende... Det er helt sikkert ikke katastrofe å fly F uansett, men jeg ville prøvd å håpe på åpning med TG, OZ eller LH any day - og som sagt også BR C... Are får spandere en CA F en dag for å bevise at det er feil
I tillegg til Are sin rapport fra CDG (https://insideflyer.no/forums/threads/påsketur-til-taiwan-air-china-f-ymse-dy-y-sk-pe-oz-c-br-c-lh-f-lh-c.12021/) er det jo to andre nylige rapporter her inne som også rapporterer fra CA F: https://insideflyer.no/forums/threads/air-china-f-pek-jfk-bonus-c-oz-mh.11011/ (fra PEK og JFK), og https://insideflyer.no/forums/threads/bkk-egotripp-med-ca-og-tg-i-f.12265/ (fra LHR) Mine hastige slutninger fra disse tre rapportene (uten at det er tilstrekkelig empirisk grunnlag til å konkludere altfor bastant): Servicen er upåklagelig i luften Bakkeproduktet på PEK suger Maten er bra når man reiser TIL PEK Maten suger når man reiser FRA PEK Jeg har selv dristet meg til å booke CA F LHR-PEK i juli bare for å ha det testet, men skal ikke utelukke at jeg oppgraderer til LH F FRA PEK om muligheten åpner seg Dog har jeg jo testet LH F noen ganger nå, så er sånt sett mer nysgjerrig på CA-produktet.
Nei fy og fy.. Det må du ikke gjøre.. Jeg har booket CA F ut fra PEK til sommeren, du har inn .. Vi må sammenlikne notater om maten.. Vi kan ikke la en så stor usikkerhet falle på den gemene hop her på IF, noen må ta en for laget!
https://insideflyer.no/forums/threads/loungeadgang-i-f-oversikt-over-lounger-og-regler.10956/ Til og med du som er forfatter av tråden og
...skulle til å si at jeg trengte info for å oppdatere den om LHR, men den gode nyheten er jo at jeg ser vi har tilgang til SQ FCL!
Det har sikkert blitt nevnt før (uten at jeg har fått det med meg), men ser ut som Air China åpner F-award nøyaktig 1 måned før avreise. Hadde en alert på EF på PEK-FRA 9. April som tikket inn i dag og ser at det er en del ledig på datoen.
Bumper denne, noen som har nylige erfaringer med booking av CA F? Nå som Sas snart gjør sin Star-exit står dette på bucket-listen.
Gjennom hvilket program finner du resultater? Får ikke opp noe tilgjengelighet hverken gjennom United eller Lifemiles. Etter å ha søkt litt virker det som ingen har lykkes med å booke og reise med AC F siden før Covid, kanskje de har sluttet å slippe seter..
Fant det gjennom United på Awardfares. Ser ut for at de er borte nå. Var tre ledige seter tidligere i dag.