Air France First Class

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av KristianSk, 06. nov 2014.

  1. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Fnate liker dette
  2. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    Air France sin nye first ser helt fenomenal ut og står definitivt på listen! I følge de som er godt bevandret har AF og et bakkeprodukt som overkjører BA glatt og er på lik høyde, og vel så det, med Lufthansa FCT.

    Først barriere før var at man måtte ha elite eller elite+ status for å få tilgang til F-awards. Det har de lettet på nå, men til gjengjeld økte de prisen fra 125K til 162,5K miles for én enveis Europa-USA. Fordelen med AF er at F-awards er fullflex, så du slipper å vente til to uker før avreise for å se om du er heldig og kaaanskje klarer å lure til deg et F-sete hos Lufthansa.

    I tillegg kan opptjening i FB være litt kinkig med mindre du reiser mye på fullpris, de praktiserer fortsatt med 25-100% opptjening. Men ellers lykke til, husk reisebrev ;)
     
    KristianSk liker dette
  3. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Hmm.. har aldri reist Skyteam og har vel egentlig ingen ambisjoner om å begynne med det.. Ingen i skyteam som har for vane å ha mileskampanjer ala USAirways og Avianca?
     
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Du blir selvfølgelig bannlyst i inntil 14 timer og må ta 16 AveMaria etter å ha postet en slik link. Skjit til side - jeg har skikkelig lyst på La Premiere, men det koster jo kjetting.
     
    KristianSk and peterfox like this.
  5. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Så rimelig strøkent ut. Kanskje der man må svi av FB milesa?!
     
    KristianSk liker dette
  6. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Ja!!!!!
     
  7. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Her er en mye mer detaljert test fra forrige generasjon for lounger mv. http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=104971&highlight=premiere

    Er ganske så overrasket over at ett flunka nytt produkt ikke er mer privat. Gardin?? Really? Jeg liker å ha det privat når jeg er ombord ikke kun når jeg sover. Her sitter alle på rekke og rad.
     
    KristianSk liker dette

Del denne siden